Moderators: Memmem, Moderafo's
ajl schreef:Even een vraagje; wij hebben ruim 7 jaar geleden een wasmachine gekocht ( Bosch). Ik heb alleen de indruk dat deze nu bij bepaalde wasprogramma's minder goed spoelt. De was is minder nat en soms zelfs nog gedeeltelijk droog. Herkent iemand dit? Wat hebben jullie hieraan gedaan? Is het dan tijd voor een nieuwe wasmachine of laten jullie de machine repareren/.
paprikameisje2 schreef:7 jaar? Forse levensduur? bij bosch dan, maar 'normaal' gezien gaan ze wel langer mee. Mijn moeder, gezin met nog vier thuiswonende kinderen, veel vieze en vuile kleding, vanwege de boerderij wast zeker 12-13 jaar met een wasmachine. Het gaat tegenwoordig om het aantal wassen die je hebt gedraaid....
Miss een monteur er na laten kijken die bij een bedrijf vandaan komen waar ze ook verkopen? beetje praten, als het niet meer te repareren is, daar eentje afhalen en dan de onkosten van de monteur eraf dingen oid?
Maar mooi vervelend! Als de helft niet nat wordt dan heb je in elk geval ook geen schone kleding. Staat de kraan wel goed open? of de waterpomp is kapot.
paprikameisje2 schreef:ik heb het nog niet nodig gehad, mijn ouders wel, pasgeleden na 12 jaar.... die hebben een monteur gebeld die ook een bedrijf had. de wasmachine bleek te oud te zijn om te repareren, vanwege de vele wassen met zeer vervuild zandigerige zooi kleding ed. Die man heeft gratis gekeken omdat mijn ouders vervolgens daar een nieuwe wasmachine hadden afgenomen.
fabriek komt dacht ik alleen in garantieperiode toch?
Ohhh.. mijn huishouding ligt op zn gat en ik zit in het zwarte gat! zucht... wie kan mij een schop geven!
paprikameisje2 schreef:Ohhh.. mijn huishouding ligt op zn gat en ik zit in het zwarte gat! zucht... wie kan mij een schop geven!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten