meribel schreef:Maar als je riem strakker kan dan is het toch goed? Ben je gewoon goed bezig lijkt me ( zelf heb ik geen weegschaal in huis)
@ schelpje, waarom voedt die teunie zich met smoothies? Die hoeft toch niet af te vallen?
Ik vind eerlijk gezegd dat ze er niet beter uit gaat zien. Ik zag een foto van haar op het strand.
mager wit bekkie
Ze is eerst van de suiker afgegaan, naar de S tevia overgestapt.
Ik heb op zich grote bewondering voor haar, want ze kookt zonder zakjes en pakjes, heel modern en afwisselend, voor haar gezin.
Maar haar besparingsmogelijkheden zijn voor velen niet te doen. Met haar grote gezin loont het om een zak vol rode pepers te kopen, die in een droogoventje uren te laten drogen, fijn vijzelen en voila, een grote pot vol pittige paprikapoeder. Dat heeft met een gemiddeld gezin natuurlijk geen zin.
Ik ben ook erg van de groente, mijn kids trekken hun bevallige neusje op voor veel soorten. Maar deze mam is er slimmer met koken door geworden, ik maak lekkere groentensoepjes en haal de staafmixer erdoor.
Zo eten ze (zonder dat ze dit wisten, nu uiteraard inmiddels wel) koolrabi, venkel, broccoli, meiknolletjes, raapsteeltjes enz.
Ze zijn niet meer terug te vinden
Een groentensmoothie zie ik mezelf niet drinken, zeker niet als ontbijt