Berichtdoor Teus » 13 mei 2013 20:05
@ Floppie, Ik bedoel hoeveel kennis er over is waar ik nog van kan leren. In kerken wordt er zo weinig over gesproken.
@ kvinna, Inderdaad leeft het weinig in Nederland maar je kunt het als het goed is niet zien aan werken of gedrag. Ik weet niet zeker maar dacht dat Paulus zei, "al zou ik vandaag weten dat de Messias morgen komt, zou ik vandaag nog een boom planten. dat wil zeggen dat we er niet naar moeten leven maar alleen verlangen hebben in ons hart en om bidden.
@ Boas, erg mooi man, ik verlang er ook naar maar de tekenen der tijd zijn er hoor, voor mij heel duidelijk.
@ Schelpje, ik merk het anders op, inderdaad wordt in steeds meer landen het Christendom verboden e.d. maar ertegenover staat dat er steeds meer geheime bijeenkomsten zijn. Het valt me ook op dat er veel moslims tot bekering komen en wat dacht je van jonge mensen, vele komen tot bekering. God is Zijn volk aan het verzamelen om ze spoedig binnen halen.
De Opname, ik kijk er hevig naar uit, ik vraag God bijna elke dag wanneer hij Zijn Zoon stuurt en of het snel mag gebeuren. De tekenen der tijd zijn er de R.F.I.D chip ontwikkeling is in volle gang en toepassing is al gaande.
De chip het teken van het beest 666 geplaatst in het voorhoofd of de hand. Het staat duidelijk in de bijbel. Hij zal geplaatst worden in de 7 jarige verdrukking waar de duivel volledig los gelaten wordt. Dan moet men kiezen voor het teken, de chip, anders moet je het bekopen met onthoofding, staat ook in de bijbel Het is na de opname Zijn kinderen zullen het zien maar hebben absoluut geen hartzeer daarvan, ze zullen juichen voor God als ze zien dat iemand kiest voor God en onthoofd wordt.
Ik kan niet wachten en blijf bidden, God verlangt het van Zijn kinderen, Op het gebed zal het bespoedigd worden, zegt Hij in zijn woord. Dus mensen die de Genade ontvangen hebben, laten we Hem de Hemel uit smeken, God wil het.
Erg dat er in vele kerken nauwelijks of niets over gesproken wordt, in Openbaringen is het allemaal omschreven, moet wel toegeven dat het een moeilijk boek is maar als een dominee het aan zijn hart ligt er over te spreken zal God Hem zeker helpen. We verblijden God ermee als we naar Hem verlangen tenminste, ik raak elke keer verheugt door de Heilige Geest als ik erom vraag.
Dat er mensen die het trachten te voorspellen of zelf zeggen dat Hij op een bepaalde dag komt hebben het niet goed begrepen. Niemand weet wanneer Jezus Christus ons komt halen. Zelfs Jezus zelf niet, God alleen weet het en dan zou een mensje hier op aarde even vertellen wanneer Hij komt. Het is zo jammer dat dit gebeurd, de wereld lacht er om en hebben weer stof om Christenen belachelijk te maken en God te verachten en de duivel lacht, het is een hele slimme list van hem. Een van de weinige keren want het is net een aap, hij aapt meestal God na.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a