mealybug schreef:Maar waarom verdraai jij wat er gezegd wordt?
Wil je daar ook mee ophouden?
Vooor de vijfde keer nu:
ik zeg dat ik me VOOR KAN STELLEN, DAT iemand flipt op een dronken lallende nicht om 3 uur 'snachts.
Zelf zou ik er ws om lachen.
Je reageert als een spijkers op laag water zoekend, overgevoelig typje, met bijzonder lange tenen.
precies het vooroordeel bevestigend wat ik al eerder zei, dat je helemaal niets meer mag zeggen of denken.
Er staat nog een vraag van Boaz en mij open voor je trouwens in het topic ''Ds van Voorden over doop en uitverkiezing''.
Ik kan me niet en nooit voorstellen dat iemand 'flipt' en daarom maar iemand in elkaar ramt, zoals je op de foto kunt zien. Jij kwalificeert hem gelijk als 'dronken lallende nicht'. Je hebt geen enkele reden om die conclusie te trekken. En zelfs als hij dat zou zijn, is dat geen enkele reden om iemand zo toe te takelen.
En dat geval staat niet op zichzelf.
Voor één keer nog even de foto, ter herinnering... En dat durf jij te zeggen dat ik reageer als een 'als een spijkers op laag water zoekend, overgevoelig typje, met bijzonder lange tenen'?

Schaam je! Ik zou op élk geval van mishandeling zo reageren. Maar zeker bij potenrammen reageer ik fel, omdat mensen in elkaar worden geslagen en vermoord om we ze ZIJN...
KIJK zelf HIER naar het commentaar van het slachtoffer bij De wereld draait door. Begint bij 4:33