Homofilie deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

boer
Majoor
Majoor

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor boer » 13 apr 2013 21:40

Sommige mannen hebben maar een erg klein vonkje voor hun testosteron nodig en vinden zichzelf zo geweldig, dat het arme wicht, dat in 50 gram kleding op torenhoge hakken staat te wankelen, alleen nog maar als lustobject wordt beschouwd.
Niet iedere man is zijn hormonen de baas, dat weet jij toch ook wel ?

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 13 apr 2013 22:00

Dat is dan vooral het probleem van de man in kwestie.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 13 apr 2013 22:03

Ik heb bewust dat stuk over deze Franse Nederlander hier op Refoweb geplaatst.
Ook omdat hij zelf wilde dat de wereld zou zien, hoe homohaat er uit ziet.

Maar ik sta oprecht verbaasd over de discussie die hier op deze site voor reformatorische christenen daarover wordt gevoerd. Nee nee, niemand durft te zeggen: "prima dat ze die poten rammen".
Maar een reactie als "logisch, dan moeten ze er maar niet zo nichterig bij lopen, want dan kun je dat verwachten" komt al redelijk dichtbij.

Hoe kún je als christen voor wie het gebod van de onvoorwaardelijke liefde het hoogste gebod is, nou niet opstaan tegen alle vormen van zinloos geweld en schending van menselijke waardigheid?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 13 apr 2013 22:25

Tante Pollewop schreef:Dat is dan vooral het probleem van de man in kwestie.

Helaas vindt meninge macho dat helemaal niet zijn eigen probleem.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 13 apr 2013 22:30

JeeWee schreef:Ik heb bewust dat stuk over deze Franse Nederlander hier op Refoweb geplaatst.
Ook omdat hij zelf wilde dat de wereld zou zien, hoe homohaat er uit ziet.

Maar ik sta oprecht verbaasd over de discussie die hier op deze site voor reformatorische christenen daarover wordt gevoerd. Nee nee, niemand durft te zeggen: "prima dat ze die poten rammen".
Maar een reactie als "logisch, dan moeten ze er maar niet zo nichterig bij lopen, want dan kun je dat verwachten" komt al redelijk dichtbij.

Overdrijf niet.
Don't be a drama queen. :lol:
'Logisch' is nergens gezegd.

shrew
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor shrew » 14 apr 2013 07:35

mealybug schreef:Tolerantie.
Stel, ik ben de eigenaar van een groot huis en ik wil, wat kamers uithuren , aan studenten of zo.
Nu zet ik een advertentie , waarin ik zeg geen homo's te willen, of jonge luidruchtige rokers drinkers etc. of vrouwen, of juist alleen vrouwen.
Moet jij eens kijken welke groep het eerste helemaal door het lint gaat :-)

Stel je zegt dat je geen hooligans, dronken mensen of christenen toe laat. Moet je eens kijken wie je dan hoort. Of dat christelijke ambtenaren zich normaal en niet meer provocerend moeten gedragen door geen mensen meer te mogen discrimineren in hun functie. Want dat is afwijken van het normale en provocerend, en roept alleen maar weerstand op. Dat de SGP zich zo druk maakt om weigerambtenaren, wat een dramaqueens, relativeer het ff, in Noord-Korea worden christenen in concentratiekampen gestopt.

[quote="mealybug"
Het is altijd 'grappig' om te zien hoe de mensen die zulke voorvechters zijn van tolerantie zich zo intolerant opstellen.[/quote]

Het is altijd grappig om te zien hoe intollerante mensen het erg vinden als ze zelf niet getollereerd worden.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 14 apr 2013 08:05

shrew schreef:Stel je zegt dat je geen hooligans, dronken mensen of christenen toe laat. Moet je eens kijken wie je dan hoort. Of dat christelijke ambtenaren zich normaal en niet meer provocerend moeten gedragen door geen mensen meer te mogen discrimineren in hun functie. Want dat is afwijken van het normale en provocerend, en roept alleen maar weerstand op. Dat de SGP zich zo druk maakt om weigerambtenaren, wat een dramaqueens, relativeer het ff, in Noord-Korea worden christenen in concentratiekampen gestopt.

Vandalen en dronkelappen begaan wetsovertredingen, christenen, als het goed is natuurlijk niet.
Waarom anders dacht je dat de Staat en kerk destijds zo makkelijk met elkaar verweefden?
Makke schaapjes ! ''De Overheid gehoorzamen'' was een geschenk uit de hemel voor de geweldadige en tiranieke vorsten.
Maak je inderdaad liever druk om die situatie in Noord Korea.
De SGP doet natuurlijk hetzelfde, als de Europese Raad zegt dat ze vrouwen moeten toelaten, gehoorzamen ze.
Principes worden alom opgeofferd.

yobem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor yobem » 14 apr 2013 09:35

Ik vind het altijd zo zuiver als homo's of vrouwen inzet worden van een externe strijd... [-(

We willen de tijdgeest weerstaan, laten zien dat we niet van de glijdende schaal zijn, we willen ons imago hooghouden van orthodoxe bijbelgetrouwe gemeente en het vehikel is homoseksualiteit... We willen vooruitstrevend, modern en van deze tijd en bij uitstek doen we dat door het knuffelen van homoseksualiteit...

We willen laten zien dat onze normen en waarden niet door een politiek seculier orgaan moet worden opgelegd en het vehikel is de positie van de vrouw...

Zelden vraagt men zich af welk effect dit zal hebben op de groep die het betreft. Mealybug, als je last hebt van Brussel, los dat dan lekker op met Brussel maar niet door mij als pion daarin naar voren te schuiven. Niet door ons te slachtofferen in jullie wedstrijdje verplassen.

shrew
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor shrew » 14 apr 2013 10:25

mealybug schreef:Vandalen en dronkelappen begaan wetsovertredingen, christenen, als het goed is natuurlijk niet.

Ik zette christenen tussen dronkelappen omdat jij hetzelfde deed met homo,s en vrouwen. Gelukkig zie je nu zelf in dat dat niet echt eerlijk is. Eerlijker zou zijn stel je weigert: Joden, homo,s , vrouwen christenen of negers. Wie zou dan het hardst gaan roepen? En vervolgens moet je je afvragen waarom ze dan zo hard roepen. Ik denk namelijk dat joden, vrouwen, homo,s en negers harder zullen roepen dan christenen. Hoe zou dat nou komen?

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 14 apr 2013 13:06

mealybug schreef:Don't be a drama queen. :lol:

Hou dit soort opmerkingen lekker bij je! Potenrammen is niet alleen iets fysieks.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 14 apr 2013 13:41

JeeWee schreef:

Hou dit soort opmerkingen lekker bij je! Potenrammen is niet alleen iets fysieks.

Maar waarom verdraai jij wat er gezegd wordt?
Wil je daar ook mee ophouden?
Vooor de vijfde keer nu:
ik zeg dat ik me VOOR KAN STELLEN, DAT iemand flipt op een dronken lallende nicht om 3 uur 'snachts.
Zelf zou ik er ws om lachen.
Je reageert als een spijkers op laag water zoekend, overgevoelig typje, met bijzonder lange tenen.
precies het vooroordeel bevestigend wat ik al eerder zei, dat je helemaal niets meer mag zeggen of denken.
Er staat nog een vraag van Boaz en mij open voor je trouwens in het topic ''Ds van Voorden over doop en uitverkiezing''.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 14 apr 2013 14:16

mealybug schreef:Maar waarom verdraai jij wat er gezegd wordt?
Wil je daar ook mee ophouden?
Vooor de vijfde keer nu:
ik zeg dat ik me VOOR KAN STELLEN, DAT iemand flipt op een dronken lallende nicht om 3 uur 'snachts.
Zelf zou ik er ws om lachen.
Je reageert als een spijkers op laag water zoekend, overgevoelig typje, met bijzonder lange tenen.
precies het vooroordeel bevestigend wat ik al eerder zei, dat je helemaal niets meer mag zeggen of denken.
Er staat nog een vraag van Boaz en mij open voor je trouwens in het topic ''Ds van Voorden over doop en uitverkiezing''.

Ik kan me niet en nooit voorstellen dat iemand 'flipt' en daarom maar iemand in elkaar ramt, zoals je op de foto kunt zien. Jij kwalificeert hem gelijk als 'dronken lallende nicht'. Je hebt geen enkele reden om die conclusie te trekken. En zelfs als hij dat zou zijn, is dat geen enkele reden om iemand zo toe te takelen.
En dat geval staat niet op zichzelf.
Voor één keer nog even de foto, ter herinnering... En dat durf jij te zeggen dat ik reageer als een 'als een spijkers op laag water zoekend, overgevoelig typje, met bijzonder lange tenen'?

Afbeelding

Schaam je! Ik zou op élk geval van mishandeling zo reageren. Maar zeker bij potenrammen reageer ik fel, omdat mensen in elkaar worden geslagen en vermoord om we ze ZIJN...

KIJK zelf HIER naar het commentaar van het slachtoffer bij De wereld draait door. Begint bij 4:33

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 14 apr 2013 15:04

Zesde keer:
Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen, zoals misschien (!) bepaalde wettische moslims met korte lontjes, , waar er wellicht maar een promille van zijn, in combinatie met groepsgedrag van dezelfde jongelui, (want in hun eentje durven ze niks) de ontmoeting met een duidelijk identificeerbare homo (omdat hij gearmd liep en ook iets te veel had gedronken en luidruchtig was (zoals hij zelf schirijft op zijn facebook pagina) aanleiding is geweest voor de schandalige , laffe mishandeling.
Zo duidelijk?

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 14 apr 2013 16:37

mealybug schreef:Zo duidelijk?

Het is me geheel duidelijk dat jij je dit soort dingen kunt voorstellen.
En da's best triest...

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 14 apr 2013 18:38

JeeWee schreef:Het is me geheel duidelijk dat jij je dit soort dingen kunt voorstellen.
En da's best triest...

Als je hier en daar jezelf eens wat wijzer leest, komt de dag hopelijk, dat je je de gebeurde gang van zaken ook voor kunt stellen.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... geren.aspx

Terug naar “Archief”