schelpje3 schreef:Jep ik ben inmiddels een ouwe geit hoormaar zie er wel jonger uit
Je zal inderdaad niet veel schelen met mn moeder

Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Jep ik ben inmiddels een ouwe geit hoormaar zie er wel jonger uit
Evelien schreef:Dan is jouw zoon een uitzondering.
Maar er zijn vele gevallen dat een AB kuur een enorme aanslag is op je lichaam dus ook op je gebit en darmflora. Dus een fabeltje is het niet.
Dippie schreef:
Je zal inderdaad niet veel schelen met mn moeder
schelpje3 schreef:Er zijn ziektes waarbij het chronisch gebruik van a.b. onontbeerlijk/noodzakelijk is. Deze mensen lopen echt niet allemaal met plastic tandjes hoor
Dippie schreef:Ha meiden, een beetje, maar ik ben begonnen met het verkopen van Baby- en kinderkleding. Nu alleen nog even via Facebook, maar hoop ook een webshop te gaan starten, maar hier komt wat meer bij kijken
Dus voor degenen die facebook hebben, neem alvast een kijkje op https://www.facebook.com/pages/IKKUH-Ba ... 6239764077 en like en deel de pagina als je wil
LauraC schreef:Ze doet het ook op de grond. En die bloedneus kreeg ze toen ik haar even in haar bedje zette, zodat ik haar zus uit bad kon halen....Ze kijkt je ook echt aan voordat ze het doet, om te kijken of je kijkt. Ik vind het enorm moeilijk hoor. Ze is nog maar 13 maanden, dat belooft nog wat voor de toekomst
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten