@AJL.
Je moet zeker geen maat te groot kopen. De lengte van de kind is de maat in kleding. En dat vind ik echt kloppen. Een aantal jurkjes hoort wijdt te vallen. Maar ook een heel aantal hebben een lint of elastiek in de taille.
Ik vond al die frutsels van Jottum altijd super, maar nu ze 4 is wat minder. Het onderste jurkje is ook van Jottum, maar met bijna geen frutsels. Voor jongens vind ik de bloesjes van PdL wel ruim vallen. RJB heeft nu maat 80, en die bloesjes zitten mooi, maar moeten niet groter. Heb ook ontdekt dat ik broeken met iets een 'hangkruis' leuk vind voor een jongen van 4, maar niet voor een peuter van 1... Had er 2 gekocht, ziet er grappig uit, maar door die korte benen heeft het niet het 'effect'. Ach ja, hij kruipt ze toch zo kapot, dus we houden ze maar
Meneer is kruipend overal sneller dan lopen, dus waarom zou hij...
Hier het huis sinds een paar dagen te koop staan. Scheelt dat ik altijd erg opruimerig ben, dus dat er weinig rommel is, maar toch;-) alles weer ff nagaan. Eigenlijk wil niet weg, maar aan de andere kant wil ik erg graag meer ruimte. In iedergeval 5 slaapkamers. Mijn man kocht dit huis net voor wel een relatie kregen... Kocht het voor zich alleen, en dan kan prima;-) Ook wel met 2 kids, maar als er nog meer komen wordt het wel erg klein.. Dus toch maar te koop bord in de tuin

-en te bedenken dat ik, toen ik er voor het eerst kwam me afvroeg of ik wel in zo'n klein huis kon leven, nu ben ik in love