Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor vpk » 03 apr 2013 06:59

@ajl: ik heb laatst voor de meiden leuke witte jurkjes gekocht bij de "hier". Boven sstrak, onder wijd met stukjes opgetrokken. Erg leuk, niet té en niet duur
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 apr 2013 11:00

@ppm: ze zoeken elkaar ook op he ;-) En de enige stoelen die ik heb, daar kunnen ze tussendoor kruipen. Op zich ben ik wel gewend om altijd bij m'n kind aanwezig te moeten zijn hoor, aangezien ik M (nog steeds) niet alleen kan laten dus 2 meer of minder is ook niet erg. Dan is het wel een voordeel om een erg klein huisje te hebben want ik ben altijd in de buurt :-). Ik heb trouwens wel gehoord dat tweelingen makkelijker worden als ze 2,5 jaar zijn ofzo :lol: :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 apr 2013 13:41

Wat een leuke jurkjes zeg!
Ik houd er wel van, maar ik vind het zo veel geld.

Lastig Laura.. Ik zou het ze ook niet zelf laten oplossen nee.
Hier zijn de meiden de beste vriendinnen, gelukkig.
Heb dat in het begin wel ontzettend gestimuleerd.

Zondag is Ilona erg ongelukkig gevallen op de salontafel.
Een tand is helemaal in stukken, en twee tanden daarnaast zijn een beetje los.
Vandaag foto laten maken bij de tandarts, en morgen gaat hij de kapotte tand er uit halen.
Maar hij zegt dat het best lastig gaat worden. Arme meid. :(

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 apr 2013 13:50

Oei, AG dat is schrikken! Was zij al aan het wisselen of is het nog een melkgebit?

Hier kwam zoonlief vorig jaar ook enorm te vallen en was zijn voortand gelijk zwart. Het zat gelukkig niet los. Het frapante was dat het zwarte gelukkig weer is weggetrokken. Wij zien nog wel een beschadiging, maar een buitenstaander niet.

@ vpk De Hier hebben ze niet in het westen. Misschien een keertje kijken als ik wat meer in de buurt ben. Een vriendin van mij haalt er ook regelmatig kleding, hoor haar altijd positief over die kleding.

@ sterretje Bedankt voor de tip! Erg leuke jurkjes. Inderdaad erg makkelijk als je de kleur kan kiezen. Hier ook een enorm jurken meisje. Dus die hebben wij altijd in overvloed. Weet jij hoe ze vallen? C is namelijk ook erg tenger aan het worden en het is vaak te zakkerig of te wijd voor haar.
Jottum vind ik over het algmeen leuk, maar iets te vele frutsels. Kiezeltje daarentegen vind ik echt geweldig. Dat is wel een beetje favoriet. Ik koop het eigenlijk nooit, want het is ook wel erg prijzig en het excuus dat ik het nog door kan schuiven heb ik helaas niet :mrgreen:

@ acrire Bedankt voor je aanbod! Ik houd het in gedachten!
Laatst gewijzigd door ajl op 03 apr 2013 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 03 apr 2013 13:59

O wat leuk al die jurkjes :oops: ... Maar helaas heb ik geen meisje :wink: ! Maar inmiddels heb ik voor L.evi ook al wat leuke dingen geshopt voor het voorjaar. Op school draagt hij bijna alleen maar spijkerbroeken want de eerste kapotte broeken zijn al een feit :mrgreen: . Schoenen en jas hebben we ook al binnen, en hij past nog wel veel wat hij nog ff door kan dragen gelukkig. Ben nu voor mezelf wat aan het aanschaffen, dat vind ik altijd een stuk lastiger ](*,) !

LaurC: lijkt me lastig idd als ze zo afpakkerig zijn. Denk idd ook dat je het beste steeds kunt corrigeren, op een gegeven moment zullen ze het wel doorkrijgen en ermee stoppen. Maar ja, daar heb je nu nog ff niet veel aan.

We zitten inmiddels helemaal in het schoolleven, en ik vind het echt leuk! En L.evi gelukkig ook! Hij vermaakt zich opperbest en doet goed mee met alles volgens de juf. Ook het overeten gaat prima...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 apr 2013 14:09

Gelukkig heeft ze nog een melkgebit. Was nog niet bezig met wisselen.
Hij verwacht dat de twee tanden er naast ook zwart worden,
en als ze dan gaan ontsteken, moeten ze er ook uit.

Hoop ik niet, want dan mist ze 3 tanden op een rij aan de voorkant. :shock:
En kan nog zo een jaar of 1.5 duren voordat de nieuwe komen.

Pluk, fijn dat het zo goed gaat op school!
Wat noem je dat grappig, 'overeten'. Klinkt alsof hij te veel eet. :)

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 03 apr 2013 14:28

@AJL.
Je moet zeker geen maat te groot kopen. De lengte van de kind is de maat in kleding. En dat vind ik echt kloppen. Een aantal jurkjes hoort wijdt te vallen. Maar ook een heel aantal hebben een lint of elastiek in de taille.
Ik vond al die frutsels van Jottum altijd super, maar nu ze 4 is wat minder. Het onderste jurkje is ook van Jottum, maar met bijna geen frutsels. Voor jongens vind ik de bloesjes van PdL wel ruim vallen. RJB heeft nu maat 80, en die bloesjes zitten mooi, maar moeten niet groter. Heb ook ontdekt dat ik broeken met iets een 'hangkruis' leuk vind voor een jongen van 4, maar niet voor een peuter van 1... Had er 2 gekocht, ziet er grappig uit, maar door die korte benen heeft het niet het 'effect'. Ach ja, hij kruipt ze toch zo kapot, dus we houden ze maar :D
Meneer is kruipend overal sneller dan lopen, dus waarom zou hij...

Hier het huis sinds een paar dagen te koop staan. Scheelt dat ik altijd erg opruimerig ben, dus dat er weinig rommel is, maar toch;-) alles weer ff nagaan. Eigenlijk wil niet weg, maar aan de andere kant wil ik erg graag meer ruimte. In iedergeval 5 slaapkamers. Mijn man kocht dit huis net voor wel een relatie kregen... Kocht het voor zich alleen, en dan kan prima;-) Ook wel met 2 kids, maar als er nog meer komen wordt het wel erg klein.. Dus toch maar te koop bord in de tuin :( -en te bedenken dat ik, toen ik er voor het eerst kwam me afvroeg of ik wel in zo'n klein huis kon leven, nu ben ik in love :lol:
Time flies when you have none!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 apr 2013 16:25

Ooo Sterretje jullie mooi huisje te koop staan. Jammer ja. Mooi super gaaf huis.
Staat die lantaarnpaal er nog? :lol: :wink:

Hier vanmiddag nog op broeken jacht geweest voor S. Bij V&D twee leuke broeken kunnen scoren.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 apr 2013 08:24

Ah, wat zielig AG!
@sterretje ik zag een link op FB! Mooi! Ben benieuwd of jullie t snel verkopen!

Is er iemand met ervaring met vliegen met kleintjes? Wij gaan binnenkort voor t eerst vliegen met F..

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 04 apr 2013 08:38

Wij hebben gevlogen naar Kreta toen onze oudste net twee was. Zag er erg tegenop, maar het viel reuze mee! Ze had een eigen stoel, dat vond ik heel veel schelen. We hadden wat kleine kadootjes ingepakt, kleurboekje, stiften, leesboekje enzo en die kreeg ze tijden de vlucht. Ze heeft heerlijk zitten kleuren en af en toe liep ze door het vliegtuig. Alhoewel dat eigenlijk niet mocht van de purser... Terug hadden we vertraging, moesten een poos wachten op de luchthaven, maar ze liep alle mensen langs om gezellig mee te kletsen.

Hoe lang ga je vliegen?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 apr 2013 09:10

Die kleine cadeautjes vind ik een goed idee! We vliegen 3 uur, dus dat is te overzien, maar 3 uur stilzitten lijkt me best een opgave voor F ;-)
F heeft geen eigen stoel, dus hopelijk is het vliegtuig niet vol... :)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 apr 2013 10:02

Wij vlogen van Schotland naar Rome toen M 20 mnd was en van Schotland naar Istanbul toen hij 25 mnd was. Wij hadden een Trunki met leuke dingetjes voor hem, snacks, speelgoed etc. Naar Rome zat hij bij mij op schoot, dat ging eigenlijk best. Naar Istanbul had hij een eigen stoel en dat ging ook goed. Wij vlogen overigens wel vroeg dus hij sliep toen nog wel het 1e uur ofzo.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 04 apr 2013 11:18

Nog over de jurkjes: ik heb pas deze gekocht bij Ter Stal! Hele leuke prijs, heerlijke stof en heb er ook nog een passende bolero bij gekocht!

http://www.terstal.nl/jurk-626.html

Sparen jullie trouwens niet automatisch voor de kids? Vianne heeft vanaf haar geboorte een rekening en daar storten wij standaard elke maand een vast bedrag op...
Over zakgeld hoeen we nog niet na te denken, maar denk dat wij meer zo zijn van als we keer weggaan krijgt ze ook wat geld, zoiets..
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 apr 2013 11:36

Leuk jurkje dippie, en zeker een leuke prijs ook!

Wij hebben voor f ook een spaarrekening idd waar elke maand geld opgestort wordt. Ik kan me wel voorstellen dat dat bij meer kinderen lastiger is. als je bij 1 start moet je t ook altijd volhouden, om geen onderlinge verschillen te krijgen zeg maar.
Ik weet dat mn ouders zijn gestart na de geboorte van mn zusje. Zo waren de bedragen iig gelijk..

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 apr 2013 11:46

Ajl Van persival heb je hele gave jurken ik heb er net een voor Nina gekocht strak van boven en een wijdere rok met wat ophalen (niet te overdreven) Het is haar verjaardagsjurk 22,95 en je zou denken dat het een Jottum jurk is.

Terug naar “Archief”