meschianza schreef:Ik heb een paar meiden in mijn klas, met de perfecte lijn, wuivende blonde haren, heel veel en dure kleding en een absurde aandacht voor hun uiterlijk. Ze hebben altijd de aandacht. ondanks het feit dat ik ze nog nooit iets heb horen zeggen wat de moeite waard is. Maar zoveel jongens hangen aan hun lippen. (zegt dan ook iets over de intelligentie van die jongens uiteraard) daarnaast heb ik nog meer meiden in de klas, gewoon toffe meiden, die boeiende dingen te vertellen hebben, inhoudsvol zijn, geintresseerd zijn in anderen.Voor wie het uiterlijk minder belangrijk is. Maar zij hebben veel minder aandacht. Ze hebben dan ook niet zo'n arrogante grote mond.
Op wat voor school zit jij dan? Bij mij op school zie je meestal toch wel dat meisjes die weinig anders te melden hebben dan dat ze zo lekker zouden zijn niet echt de meeste aandacht krijgen.
Hallo mensen, wat zien jullie er goed uit vandaag!!!
Heeeee Aragorn, leuke broek!
Heeeee Johanne, wat zit je haar leuk!
Dankje, dankje.
Heeeee meschianza, lekker kontje!

Door bewust zulke dingen te gaan zeggen geef je eigenlijk alsnog toe aan de schoonheids-hype, alleen is het misschien iets geforceerder...