Hallo Dr. Love
Hallo welkom Chipkip!
Ik heb sinds kort een probleem, sinds een week of twee wel te verstaan

.
Nou Chipkip, dan heb je in elk geval een gelukkige jeugd meegemaakt, zonder al die problemen!
Mijn buurmeisje of moet ik vrouw zeggen

die heeft sinds kort een mobiele relatie, als jullie begrijpen wat ik bedoel...
buurvrouw? ja ik begrijp wat je bedoel, dat is heel modern, zo'n mobiele relatie

ik al er eens een boek over schrijven, dit leeft enorm!
ze zit elke avond, te bellen (en niet een paar minuten ofzo....) en te smsen,
Hier moet je voorzichtig zijn Chipkip! ZIT ze te bellen of LIGT ze te bellen, dat is wel essentieel voor je probleem!
ik wordt er niet goed van....
Ga even zitten, haal rustig adem en vertel verder...
jaja, zel lijkt wel 1 of andere callgirl
Toch proef ik enige jaloezie??
:mrgreen: , maar dan anders, ja zul je denken daar heb je toch geen last van... nee, was het maar zo
was, was, ja als alles anders was zal je er geen last van hebben natuurlijk
als ze nou gewoon gingen praten ofzo, maar nee hoor
vertel es, hehe, waar hebben ze het over he? gilt ze soms ook?
zitten ze daar tot midden in de nacht te lachen en te giegelen
Schep vreugde in het leven, zet je zorgen aan de kant, het leven duurt maar even etc....
Code: Selecteer alles
en daar moet ik dus naar luisteren he, dat geginnegap, gegrinnik en gehinnik :x echt niet normaal hoor,
Ik ben al een tijdje therapeut en dokter enzo, ik weet ook niet meer wat normaal is

moet je er naar luisteren? van wie moet je er naar luisteren? van jezelf? word je er opgewonden van en daardoor jaloers?
zelfs zijn (jaja, die andere met een mobiele telefoon

) lach schalt vaak over het erf hier

.... en dat niet 1 keer op een avond.... neehee....
ehh die andere

je hebt toch niet zijn naam verstaan?

(sjit, hoe Lu%$#praat ik me hier uit zeg

) en zo hard lacht hij toch niet?? valt best mee (hoop ik, denk ik

)
en dan durven ze er soms ook nog varkens bij te halen....

dat kan toch echt niet Dr. Love????? arm beest.....
oink oink

nou, daar kan ik niets maar dan ook niets over zeggen, bah, varkens

brr.. (Dr.Rosekapje! ik zei nog: haal die batterijen eruit! en dan wel uit dat varken, of snapte je het niet?:mrgreen:

)
Code: Selecteer alles
Daarnaast ben ik op het moment zelf lichtelijk ongelukkig in de liefde :cry: mijn haantje is er pas geleden van door gegaan..... :cry: , tenminste dat denken we....
Je haantje is er vandoor gegaan, logisch denk ik, want een haan hoort meerdere kippen te behagen!

toch? er zijn meer kippen die op de stok willen zitten
Dr. Love, heeft u een oplossing voor mij? Ik hoop het, want ik kan er niet meer tegen
ik denk toch dat Dr.Bloempie wat onpartijdiger kan zijn dan ik. (wat heb ik nu weer gezegt

Dr.Rosekapje, kan je die buurvrouw niet omkopen zodat ze haar mond een tijdje houd?

)
groetjes chipkip
ja jij ook, het beste ermee

Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.