Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 02 mar 2004 23:43

Gandalf schreef:
Natuurlijk ben ik er maandag, dr. Bloempie. In zwemkleding, gemaakt van mithril :wink:. Gaat nooit stuk, slijt niet en heeft een goede pasvorm :oops: . U weet niet wat u ziet. U zult dhr BClinton direct naar de reservebank verwijzen (hoe spijtig :wink:). Zoals u weet heb ik goed acteurstalent, de film waarin ik speel heeft niet voor niets 11 Oscars gewonnen :P . U zult merken dat het mij niet uitmaakt hoe hoog of hoe diep ik moet gaan 8) . Met zo'n lieftallige en knappe dr. wil ik graag in zee gaan (kan me niet ver genoeg zijn :wink:)

De hele wereld is op de hoogte van mijn acteertalent (affaire Monica Lewinsky :oops: ) al zal ik er nooit een Oscar mee winnen.
Maar wat ik met Monica heb uitgespookt, daar kan geen acteur aan tippen.
Maandag ben ik er in zwemoutfit!
En een echte vent heeft geen extra zuurstof nodig, naar adem happen tijdens die scenes?? No way!
Vriendelijke groet
BClinton

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 03 mar 2004 00:40

Hallo Dr. Love

Hallo welkom Chipkip!

Ik heb sinds kort een probleem, sinds een week of twee wel te verstaan :( .

Nou Chipkip, dan heb je in elk geval een gelukkige jeugd meegemaakt, zonder al die problemen! :D

Mijn buurmeisje of moet ik vrouw zeggen :mrgreen: die heeft sinds kort een mobiele relatie, als jullie begrijpen wat ik bedoel...

buurvrouw? ja ik begrijp wat je bedoel, dat is heel modern, zo'n mobiele relatie 8) ik al er eens een boek over schrijven, dit leeft enorm!
ze zit elke avond, te bellen (en niet een paar minuten ofzo....) en te smsen,

Hier moet je voorzichtig zijn Chipkip! ZIT ze te bellen of LIGT ze te bellen, dat is wel essentieel voor je probleem! :shock:
ik wordt er niet goed van....

Ga even zitten, haal rustig adem en vertel verder...
jaja, zel lijkt wel 1 of andere callgirl

Toch proef ik enige jaloezie?? :lol:
:mrgreen: , maar dan anders, ja zul je denken daar heb je toch geen last van... nee, was het maar zo :x

was, was, ja als alles anders was zal je er geen last van hebben natuurlijk
als ze nou gewoon gingen praten ofzo, maar nee hoor :?

vertel es, hehe, waar hebben ze het over he? gilt ze soms ook? :lol: :P
zitten ze daar tot midden in de nacht te lachen en te giegelen :?

Schep vreugde in het leven, zet je zorgen aan de kant, het leven duurt maar even etc.... :!:

Code: Selecteer alles

en daar moet ik dus naar luisteren he, dat geginnegap, gegrinnik en gehinnik  :x echt niet normaal hoor,

Ik ben al een tijdje therapeut en dokter enzo, ik weet ook niet meer wat normaal is :? moet je er naar luisteren? van wie moet je er naar luisteren? van jezelf? word je er opgewonden van en daardoor jaloers? :mrgreen:
zelfs zijn (jaja, die andere met een mobiele telefoon :mrgreen: ) lach schalt vaak over het erf hier :x .... en dat niet 1 keer op een avond.... neehee....

ehh die andere :oops: je hebt toch niet zijn naam verstaan? :oops: (sjit, hoe Lu%$#praat ik me hier uit zeg :? :roll: :oops: ) en zo hard lacht hij toch niet?? valt best mee (hoop ik, denk ik :oops: )
en dan durven ze er soms ook nog varkens bij te halen.... :x dat kan toch echt niet Dr. Love????? arm beest..... :shock:

oink oink :oops: nou, daar kan ik niets maar dan ook niets over zeggen, bah, varkens :oops: brr.. (Dr.Rosekapje! ik zei nog: haal die batterijen eruit! en dan wel uit dat varken, of snapte je het niet?:mrgreen: :wink: )

Code: Selecteer alles

Daarnaast ben ik op het moment zelf lichtelijk ongelukkig in de liefde  :cry: mijn haantje is er pas geleden van door gegaan.....  :cry: , tenminste dat denken we....

Je haantje is er vandoor gegaan, logisch denk ik, want een haan hoort meerdere kippen te behagen! 8) toch? er zijn meer kippen die op de stok willen zitten :!: :shock:
Dr. Love, heeft u een oplossing voor mij? Ik hoop het, want ik kan er niet meer tegen :cry:

ik denk toch dat Dr.Bloempie wat onpartijdiger kan zijn dan ik. (wat heb ik nu weer gezegt :oops: :? Dr.Rosekapje, kan je die buurvrouw niet omkopen zodat ze haar mond een tijdje houd? :mrgreen: )

groetjes chipkip

ja jij ook, het beste ermee :shock:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 03 mar 2004 08:59

Deze Dr. is er vandaag ff niet, ik hoop dat Dr.Bloempie vandaag de honneurs waarneemt, want ik heb een werkbespreking met Dr.Rosekapje :lol:

maar als het echt heel erg dringend is, spreek dan je boodschap in na de PIEP en dan bel ik je morgen terug :lol:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 03 mar 2004 19:20

hey columbus
Ik heb een jongen leren kennen zaterdag met uitgaan.
En ik voel ongewoon veel kriebels voor hem en ik vind het helemaal niet leuk.
Want het gaat me allemaal een beetje snel.
Ik heb hem niet echt leren kennen want ik kende hem al maar jaren niet meer gesproken.
Ik heb thuis nog een foto liggen dat we samen in de wieg liggen :oops: .
Wat vind jij???
Na regen komt zonneschijn!!!

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 mar 2004 22:53

columbus schreef:Deze Dr. is er vandaag ff niet, ik hoop dat Dr.Bloempie vandaag de honneurs waarneemt, want ik heb een werkbespreking met Dr.Rosekapje :lol:

maar als het echt heel erg dringend is, spreek dan je boodschap in na de PIEP en dan bel ik je morgen terug :lol:

Piep bliep tuuuuuuuuuuutttttttttttttttttt :D :mrgreen: :mrgreen: :!:
ow foutje, je voicemail deed het niet helemaal :!:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 mar 2004 10:54

columbus schreef:Deze Dr. is er vandaag ff niet, ik hoop dat Dr.Bloempie vandaag de honneurs waarneemt, want ik heb een werkbespreking met Dr.Rosekapje :lol:

Sorry, ik was er ook niet :oops:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 mar 2004 10:59

Johan81 schreef:

Hallo johan81,

Aangezien de praktijk vandaag weer open is, kun je je verhaal/ vraag gewoon weer via het forum, pb of mail bij ons kwijt.
En aangezien je gister hebt geprobeert ons te bellen, heb je waarschijnlijk iets heel dringends met ons te bespreken :roll: :!:
Dus lucht je hart en spui al je zorgen/ problemen bij ons!
We staan al klaar om je te helpen! :wink:

Liefs dr. Bloempie

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 mar 2004 11:14

bclinton schreef:De hele wereld is op de hoogte van mijn acteertalent (affaire Monica Lewinsky :oops: ) al zal ik er nooit een Oscar mee winnen.
Maar wat ik met Monica heb uitgespookt, daar kan geen acteur aan tippen.
Maandag ben ik er in zwemoutfit!
En een echte vent heeft geen extra zuurstof nodig, naar adem happen tijdens die scenes?? No way!
Vriendelijke groet
BClinton

Je hebt helemaal gelijk bclinton! :P
Je gaat gewoon door! Wat anderen er ook van vinden! Niets houdt je tegen en juist als de hele wereld kijkt hoe goed je wel niet bent, en wat voor ijzersterk doorzettingsvermogen je wel niet hebt, dan heb je denk ik toch wel een beetje het gevoel dat je een oscar hebt gewonnen! :wink: Als ik ze uit mocht delen, dan had je er in ieder geval één van me gehad. :D
Wat een acteertalent zeg, om je vrouw jarenlang te bedriegen! :shock: Dat houdt bijna niemand vol! :mrgreen:
Btw.: Ik denk dat de scenes die ik met jullie wil doen, jou op het lijf geschreven zijn! 8)
Maar ja, Gandalf heeft zwemkleding van mithril... :oops:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 mar 2004 11:46

Johan81 schreef:

Ha Johan,

die voosmail :P doet wel eens vaker niet, geen idéé hoe het komt 8)

maarrreehhh we zijn er weer!

chipkip

Berichtdoor chipkip » 04 mar 2004 11:57

Hallo

Ik kan jullie melden dat ik momenteel al weer een stuk gelukkiger ben in de liefde, gisteren gebeurde er iets, waar ik niet van had kunnen dromen...
Ik was gisteren al vroeg opgestaan, om eieren te gaan rapen, de schapen te gaan scheren, de koeien te gaan melken en nog een aantal dingen meer... toen hoorde ik plotseling een brommert (ik wist toen nog niet dat zo'n ding een brommert heet :roll: ), luid toeterend voor het huis van de buren :shock: staan, ik kijken natuurlijk (ik niet alleen hoor, de hele buurt was er op afgekomen :mrgreen: ) want dat maken we hier niet dagelijks mee. Hij bleef trouwens toeteren, die man, ik moet zeggen dat ik hem heeeel erg leuk vind :oops: . Maar hoe harder hij toeterde, hoe minder reactie uit het huis van de buren kwam (waarom vertel ik dit eigenlijk allemaal? :mrgreen: )
De man werd heel verdrietig en moest echt moeite doen om niet teg aan huilen :cry: , ik vond dat zo zielig en dacht, laat ik hem maar even binnen vragen, want nu staat hij ook zo lekker te kijk :shock: .

Dus hij met mij mee naar binnen, even lekker bij me uithuilen :cry: 8) ,
daarna vragt hij aan mij, of ik zin heb om bij hem achterop dat ding (hoe heet het ook alweer :roll: ) gaat zitten en een eindje met hem wil rijden. Nou dat wou ik wel :oops: , we hebben alle mooie tunnels van dichtbij bekeken :oops: 8) :lol:

Na dat we de tunnels echt grondig onderzocht hadden 8) :oops: gingen we weer naar mijn huis, lekker romantisch, samen de brommer stallen :oops: :lol:
Hij is nog blijven eten en toen was het te laat voor hem om nog weer weg te gaan, want ja, wij hebben hier nog van die dorpspoorten, dus na een bepaalde tijd, kan er niemand meer in en niemand meer uit....
:oops: :mrgreen: :lol:

Maar lieve dokters het was echt zoooo romantisch allemaal, en ik heb zo;n raar gevoel in mijn onderbuik... hebben jullie enig idee wat dat is??? :shock: :roll: :mrgreen:

Hij is echt super lief, momenteel is hij de eieren aan het rapen, zodat ik even achter de computer kan.... maar niet te lang, want we gaan zo nog weer op dat ding :oops:

dussss :oops:

groetjes chipkip

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 mar 2004 12:00

Hallo mensen,

Wat een enerverende dag gisteren! Samen met Dr.Rosekapje een werkbespreking gehouden, nou, nou, we hebben veel inspiratie opgedaan :oops: , praktijk ervaring uitgewisseld :oops: en nog onderzocht hoe aantrekkelijk parkeerplaatsen zijn om voor stelletjes wat kus ervaring om te doen 8) maar ook of het zin heeft om van parkeerplaats naar parkeerplaats te gaan om die kus ervaringen steeds meer te perfectioneren. :shock: :roll: :lol:
Nu weten we dat het goed mogelijk is om een autorit van een kleine 2 uur, langer als 4 uur te laten duren. :roll: :mrgreen:

Dus de komende dagen veel nieuwe uitgewerkte methodes uit de praktijk , doe er uw voordeel mee, lieve mensen!
:wink:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 04 mar 2004 12:19

Halo Dr.Rosekapje

Ik moet even wat kwijt, kom ik de straat in rijden bij u, al toeterend, zie ik u hard lopen naar de gereedstaande bus, er in springen en weg gaan. :cry: Ik was heel verdrietig en van nijd heb ik een half uur getoeterd!
Allemaal nieuwsgierige mensen gniffelend naar buiten kijken, net alsof het gek ik dat er iemand toeterend staat te huilen. Gelukkig kwam er een mevrouw aan die zich over mij ontfermde :| . Ik mocht de brommert bij haar op het erf zetten en ze heeft me getroost. Wat een lieve vrouw zeg! :) Als dank voor haar lieve daden heb ik haar uitgenodigd om achterop de brommert te stappen 8) , en zo heel de middag het twentse land en de tunnels bewonderd. Ze heeft genoten, hoe dieper en harder ik de tunnel in ging, hoe harder ze gilde! :mrgreen: 8) Zo genoot ze van mijn ‘rijstijl’. 8)
Nu ben ik niet boos meer op jouw, Dr.Rosekapje, ik heb rust gevonden, mag niet meer weg van, wat nu blijkt, jou buurvrouw. Chipkip heet ze, wow, lekker kipje gheghe. :P
Ze roept dat de koffie klaar staat, ik ga snel en straks gaan we nog een rondje met de brommert scheuren. 8)

Groetjes Cash

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 mar 2004 13:09

lampje99 schreef:hey columbus
Ik heb een jongen leren kennen zaterdag met uitgaan.
En ik voel ongewoon veel kriebels voor hem en ik vind het helemaal niet leuk.
Want het gaat me allemaal een beetje snel.
Ik heb hem niet echt leren kennen want ik kende hem al maar jaren niet meer gesproken.
Ik heb thuis nog een foto liggen dat we samen in de wieg liggen :oops: .
Wat vind jij???

Ha Lampje,

Je bent uitgeweest zaterdagavond. Dat doe je niet voor niets, uitgaan is toch één van de mogelijkheden (net als de supermarkt :!: ) om mensen te leren kennen.
Je voelt ongewoon veel kriebels nu, betekend dat je altijd kriebels voelt en dat je snel verliefd word maar dat het nu erger is omdat je ongewoon veel kriebels voelt en dus dat je nu heel erg verliefd bent? :?: 8)
Doordat je ongewoon veel kriebels voelt nu, schrik je een beetje omdat het idd snel gaat, je gevoelens gaan met je op de loop. :shock:
Probeer ze bij te houden die gevoelens, kan ik je adviseren. :)

Jullie hebben een band, jij en die jongen, spraken vroeger al met elkaar in de wieg. Dat is iets om te koesteren, kijk vaak naar die foto! En dat je hem al die jaren niet heeft gesproken, is dat sinds die affaire in de wieg? Of later nog eens?

En waarom vind je het niet leuk? Die kriebels krijg je niet voor niets. :!:
Wat ik ervan vind, kijk die verliefdheidgevoelens kan je toch niet tegenhouden, dus zou ik zowieso eens met hem een babbeltje maken.
Kijk of het wederzijds is. Als dat zo is, dan kan je voorzichtig eens een paar kussies delen met elkaar :oops: . Als hij een beetje goed kan zoenen, zou ik die kriebels koesteren, voeden, vertroetelen, aaien, liefkozen, strelen, lieve woordjes zeggen 8) wantttttt stel dat het de laatste keer is dat je die kriebels krijgt, het kan maar zo weer een jaar of 10 duren voor die kriebels de kop weer opsteken! :!:
Wil je echt niet, zou ik die foto snel onderin de la stoppen, niet meer naar die gelegenheden gaan waar je hem tegenkomt. Als die kriebels dan weggaan is het goed, maar als ze blijven moet je hem gewoon weer opzoeken.

Wat wil je? Wil je een vriendje of niet?
we horen het van je, oké? :wink:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 mar 2004 18:22

columbus schreef:Hallo mensen,

Wat een enerverende dag gisteren! Samen met Dr.Rosekapje een werkbespreking gehouden, nou, nou, we hebben veel inspiratie opgedaan :oops: , praktijk ervaring uitgewisseld :oops: en nog onderzocht hoe aantrekkelijk parkeerplaatsen zijn om voor stelletjes wat kus ervaring om te doen 8) maar ook of het zin heeft om van parkeerplaats naar parkeerplaats te gaan om die kus ervaringen steeds meer te perfectioneren. :shock: :roll: :lol:
Nu weten we dat het goed mogelijk is om een autorit van een kleine 2 uur, langer als 4 uur te laten duren. :roll: :mrgreen:

Dus de komende dagen veel nieuwe uitgewerkte methodes uit de praktijk , doe er uw voordeel mee, lieve mensen!
:wink:

:x :( Ja hoor, hun lekker met z'n tweetjes er op uit en mij alleen in de praktijk laten zitten! :?
Maar goed, nu had ik tenminste eindelijk de tijd om te snoezelen. :P (Columbus brengt daar namelijk de halve dag in door :mrgreen: )
Maar ik hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad! :wink: Ik wacht vol spanning op jullie nieuwste ervaringen en natuurlijk de details!! :shock: 8)
Maar eigenlijk ben ik best wel een beetje jaloers... :oops:

liefs dr. Bloempie

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 mar 2004 18:31

cash schreef:Halo Dr.Rosekapje

Ik moet even wat kwijt, kom ik de straat in rijden bij u, al toeterend, zie ik u hard lopen naar de gereedstaande bus, er in springen en weg gaan. :cry: Ik was heel verdrietig en van nijd heb ik een half uur getoeterd!
Allemaal nieuwsgierige mensen gniffelend naar buiten kijken, net alsof het gek ik dat er iemand toeterend staat te huilen. Gelukkig kwam er een mevrouw aan die zich over mij ontfermde :| . Ik mocht de brommert bij haar op het erf zetten en ze heeft me getroost. Wat een lieve vrouw zeg! :) Als dank voor haar lieve daden heb ik haar uitgenodigd om achterop de brommert te stappen 8) , en zo heel de middag het twentse land en de tunnels bewonderd. Ze heeft genoten, hoe dieper en harder ik de tunnel in ging, hoe harder ze gilde! :mrgreen: 8) Zo genoot ze van mijn ‘rijstijl’. 8)
Nu ben ik niet boos meer op jouw, Dr.Rosekapje, ik heb rust gevonden, mag niet meer weg van, wat nu blijkt, jou buurvrouw. Chipkip heet ze, wow, lekker kipje gheghe. :P
Ze roept dat de koffie klaar staat, ik ga snel en straks gaan we nog een rondje met de brommert scheuren. 8)

Groetjes Cash

Lieve Cash,

Ik ben blij dat het zo gelopen is, echt :lol: . Ben blij dat je het goed kan vinden met mijn buurvrouw, ze kan best aardig zijn. Mooi dat je rust gevonden hebt, ik ook, alhoewel ik nu wel een beetje onrustig ben... :mrgreen: Jaja, gisteren moest ik hard rennen voor de bus, heb ik wel vaker last van :? :mrgreen: :wink: Wat ik toch even kwijt wil is dat je had kunnen weten, dat ik er niet was gisteren :mrgreen: maar goed, je hebt het nu naar je zin, met mijn buurvrouw.... Mag ik jullie al feliciteren?

Cash, ik hoop dat je een fijne tijd tegemoed gaat met chipkip en misschien wel meer.

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”