Ik wil me er niet mee bemoeien, maar het CB is niet verplicht hé... dus als jij niet terug wilt met 4 of 6 maanden, dan mag je dat gewoon zeggen....
ik ga hier namelijk ook alleen wanneer ik zin heb

en dat is niet vaak hoor... dat gezeur wat ze iedere keer weer hebben.... heb er 1 keer wat van gezegd (behoorlijk rot gesprek gehad) toen de jongste net geboren was. Maar nu laten me nu ook gewoon in mn waarde, of in elk geval, ze laten me kiezen wat ik wil. Prima als ik alleen de arts-consulten wil en niet naar de vpk ga. De lichamelijke onderzoeken vind ik wel belangrijk, maar dat geneuzel over niet praten, niet eten, nog steeds volledig bv en weet ik wat, ben ik snel zat
Ze geven nu tips als ik erom vraag, doen hun werk, onderzoeken hem en daarna ga ik weer.
Goed om het in de gaten te houden, maar hier ook alleen mama, papa, teda (teddy is een beer hier in huis) en verder onverstaanbare taal. En hij begrijpt ook alles, pakt de schoenen, haalt de jassen als ik erom vraag, loopt naar zolder als ik zeg: kom we gaan de was doen etc etc. Geweldig