Ik vroeg aan God of Hij mijn leven wilde gebruiken in Zijn dienst. Ik had er geen idee van op welke manier dat zou moeten zijn, want mijn studie is niet echt een studie die gebruikt kan worden voor evangelisatie of iets dergelijks.
Een paar weken geleden ben ik gevraagd als zondagsschooljuf

Ik heb nu het gevoel dat God dit wil gebruiken om mij ervaring te geven met het doorgeven van Zijn wil.
Mijn ultieme voorbeeld van verhoring: Op mijn vorige school zat een jongen bij mij in de klas die niks wilde weten van het Christelijk geloof. Hij ging naar houseparty's, gebruikte veel drugs en alcohol, stal en was heel oneerlijk. Op een gegeven moment (toen ik dat allemaal nog niet wist) kreeg ik in mijn hart dat ik voor hem moest bidden. Ik heb toen een aantal weken intensief voor hem gebeden, en onder andere gevraagd of God wilde zorgen dat ik met hem in gesprek zou komen over God. Na een paar weken zaten we in een tussenuur met een groepje aan een tafeltje (waaronder een klasgenootje die een zus in het geloof is) en we raakten 'zomaar' in gesprek over God.
Daarna merkte ik dat zijn houding veranderde, maar hij was nog geen Christen geworden. Wel had hij er meer interesse in en respect voor.
Een aantal maanden daarna vertelde hij me dat hij in God geloofde. Hij was naar een avond geweest, en daar had God hem in zijn hart geraakt.
Zijn leven is radicaal veranderd. Hij gebruikt geen drugs meer, gaat niet meer naar houseparty's, heeft al z'n cd's weggegooid, is actief in de gemeente waarvan hij lid is geworden, komt openlijk uit voor z'n geloof en doet op het moment een toerustingsjaar voor jonge christenen. Hij is zelfs naar mensen toegegaan van wie hij gestolen had om zijn excuses aan te bieden. Hij is echt een levend Christen geworden.
God is geweldig machtig!
'Mijn God is zo groot, zo sterk en zo machtig, er 's niets wat God niet kan doen'