Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
blijblij schreef:trok Ehud met zijn linkerhand het zwaard van zijn rechterheup en stak het in Eglons buik. 22 De kling verdween tussen de vetkwabben, die zich daarna ook om het gevest sloten, want Ehud trok het zwaard niet terug maar liep snel de kamer uit, 23 de galerij op, nadat hij de deuren van het vertrek van binnenuit vergrendeld had. 24 Hij was nog niet weg, of de dienaren van de koning kwamen de zaal weer binnen. Ze merkten dat de deuren van het bovenvertrek waren vergrendeld en zeiden tegen elkaar: ‘Hij heeft zich zeker weer afgezonderd om zijn behoefte te doen.’ 25 Ze wachtten een hele tijd, maar de deuren van het vertrek werden niet geopend.
Toch een geniaal verhaal. Wel een beetje Eddy Murphy!
schelpje3 schreef:En je keurt het ook goed dat de naam van onze Schepper met een kleine letter mag worden geschreven
schelpje3 schreef:Topic is geopend door iemand die niet in Hem gelooft!
schelpje3 schreef:Ik geloof niet in Allah dus ga daar ook geen topic over openen.
schelpje3 schreef:Bovendien kwets je mensen die wel in hem geloven daarmee.
schelpje3 schreef:Jij zoekt gewoon de grenzen op hier. Tot hoe ver je kunt gaan en m.i. is dat eroverheen.
Lock&Stock schreef:
Aan de Christenen die niet gekwetst zijn en wel hebben gereageerd op de vraag; bedankt. Ben oprecht een stukje wijzer geworden.
schelpje3 schreef:Wat ben je nu wijzer geworden?
schelpje3 schreef:En durf je dit op een Islamitisch forum ook te doen?
Daar ben ik nu oprecht benieuwd naar.
schelpje3 schreef:Wijzer word je van andere vragen EN antwoorden!
blijblij schreef:Je moet maar eens googlen op 'humor' en 'Bijbel'. Er is nog veel meer te vinden!
schelpje3 schreef:- Komen er in de Bijbel humoristische passages voor?
schelpje3 schreef:Dat zijn eerlijke en goede vragen, deze van jou niet.
schelpje3 schreef:Althans, niet op een reformvatorisch forum, zoals ze hier toch plachten te zijn. Ik hoop dat je mijn bezorgdheid i.i.g. snapt?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten