de context dat het joodse volk bezet was door de palestijnen (= filistijnen)?Gershwin schreef:Ach, lees het in de context...

Overigens ben ik van mening dat Simson wel degelijk zelfmoord pleegde.
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:leentje schreef:even mijn mening:
mijn mening is dat iemand die zelfmoord pleegt komt niet in de hemel. Als je werkelijk een kind van God ben dan pleeg je echt geen zelfmoord, en dan beschermt God jou daarvoor.
Oei, heb je voorgaande posts ook gelezen...?
Beargumenteer het dan,
Kun je dat vanuit de Bijbel bewijzen, of 'voel jij dat alleen maar zo'?
Laurina schreef:Beargumenteer het dan,Kun je dat vanuit de Bijbel bewijzen, of 'voel jij dat alleen maar zo'?
Kun jij uit de bijbel bewijzen dat het niet zo is?
Als je echt gelooft hou je je uberhaupt aan alle geboden. Dan pleeg je geen overspel, begteer je geen vrouwen, begeer je geen koekjes, lieg je niet, scheld je niet, wordt je niet boos, erger je niet, ben je niet ongeduldig etc etc. Helaas moet ik je teleurstellen, volgens dat criterium bestaan er geen echte gelovigen.Mariamagdalena schreef:Nou, dat vind ik niet. Ik weet mensen die zegggen dat ze ook in Jezus en God geloven, en toch euthanasie willen en abortus plegen. Als je echt van Jezus bent, dus behouden door geloof, dan hou je je ook aan de bijbel, dus pleeg je geen zelfmoord, als je bij je volle verstant bent.
Ik ook niet, hoe een rotleven ik vroeger ook heb gehad, toch heb ik het niet gedaan.
dat is nou juist de clou.Mariamagdalena schreef:begeer jij geen koekjes? Nou, dat kan ik niet zeggen, hoor! Dan ben ik zeker geen goede Christen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten