Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:Ja, dat zal de game industrie niet erg vinden. Kunnen ze nog meer verdienen. Of men loopt het risico dat mensen veel selectiever een spelletje kopen, en daarmee juist de omzet drukken.
Mortlach schreef:Nieuw geruchten over de XboX 720 waarvan ik vurig hoop dat ze NIET waar zijn. Er zou een permanente breedbandverbinding nodig zijn om hem te kunnen gebruiken. Dat is het einde van de wereld nog niet. Maar het apparaat zou het spelen van 2de hands spelletjes onmogelijk maken en dat is wel rot als het waar is.
Lock&Stock schreef:Heb sinds vorige week 120mb fiber thuis
Faramir schreef:Vannacht is de Playstation 4 aangekondigd. Als oud PS3 bezitter was ik wel nieuwsgierig naar wat Sony ons zou brengen.
Niet in de laatste plaats omdat de aanhang van Playstation zo af gaf op de Wii U.
Zie ik het heel verkeerd als ik denk dat de komende generatie de consoles qua kracht zo dicht bij elkaar liggen dat er nauwelijks verschil zal zitten in multi-platform games? Volgens mij kan Nintendo deze generatie (in tegenstelling tot de vorige) prima meekomen en zal het zeker ook gewoon alle multi-platform titels krijgen.
Dat zou een behoorlijke klap zijn voor Sony denk ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten