antoon schreef:Het gaat niet om wat er in mijn hoofd afspeelt het gaat om de duidelijke gegevens, mocht je de gegevens niet begrijpen of heb je er geen interesse in dan moet je dat zeggen, en niet argumentloos door gaan
Haha, doe nou niet net alsof ik geen argumenten aandraag. Jij gaat altijd op 100% voorspelbare wijze met kritiek om. "De Bijbel heeft toch altijd gelijk, kijk maar, hier is een bij elkaar gefantaseerd lijstje farao's"...
2+2 is nog altijd 4 beste Mortlach de onlosmakelijke historische data die wetenschap levert t.o.v. de bijbel liegt er echt niet om.
Inderdaad. Dit DING bestaat namelijke helemaal niet, toch?
Maar.......heb jij een weerwoord dat binnen mijn argumentatie valt en kan jij uit de doeken doen dat ik ergens fout zit dan hoor ik het graag ik wens je sterkte
Maar noem dan dus wel het punt.
Ah, nu moet ik ineens binnen jouw zwaar gemankeerde argumentatie blijven? Ik geloof ongetwijfeld dat jij je argumentatie volledig hebt afgetimmerd, beste Antoon. Jammer genoeg komt je argumentatie niet overeen met de werkelijkheid. Ik herken dat; jij niet. Dus waarom zou ik in vredesnaam binnen jouw speelveldje moeten blijven? Ik erken natuurlijk ook dat de Bijbelse jaartellingen gewoon zijn verzonnen; weer iets dat jij niet wenst te erkennen. Het enige wat jij doet is de Bijbel gebruiken om te bewijzen dat de Bijbel klopt...

Egypte opgericht in 2200 BC maar de eerste farao in 3150 BC? Da's best knap. Aan dat gegoochel met getalletjes van jou is geen touw meer vast te knopen. Feit blijft natuurlijk ook gewoon dat er in de data een vrij ruime onzekerheidsmarge zit.