Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:Al willen ze nu liever in de sneeuw spelen ipv binnen op school zitten... ze zullen vast wel naar buiten mogen en dan vinden ze het waarschijnlijk al snel te koud
MissF schreef:Nou, ik begrijp nu wel dat ppm wel eens 'wenste' dat haar oudste voor 31 december was geboren. Want dan is het allemaal makkelijker. En ik ben ook blij dat Frederiek van juni is, dus die gaat gewoon in januari naar groep 0, en na de zomervakantie naar 1. Niks geen gedoe of getest. Gewoon normaal, haha.
Al vind ik het nog steeds lastig dat versnellen. 'vroeger' was de grens niet voor niks 1 oktober, denk ik wel eens. Dan had hij al helemaal nooit getest, wat ik ook best had gevonden.
Lekker he, die sneeuw. aan het eind van de morgen komt de monteur van de vaatwasser, maar als hij op tijd klaar is, ga ik denk ik Frederiek inpakken en op de slee zetten, Jurian met de slee ophalen. Zal wel ruim een half uur lopen zijn, maar het is nu zo mooi
hieke schreef:Nou, ik begrijp nu wel dat ppm wel eens 'wenste' dat haar oudste voor 31 december was geboren. Want dan is het allemaal makkelijker. En ik ben ook blij dat Frederiek van juni is, dus die gaat gewoon in januari naar groep 0, en na de zomervakantie naar 1. Niks geen gedoe of getest. Gewoon normaal, haha.
Al vind ik het nog steeds lastig dat versnellen. 'vroeger' was de grens niet voor niks 1 oktober, denk ik wel eens. Dan had hij al helemaal nooit getest, wat ik ook best had gevonden.
Lekker he, die sneeuw. aan het eind van de morgen komt de monteur van de vaatwasser, maar als hij op tijd klaar is, ga ik denk ik Frederiek inpakken en op de slee zetten, Jurian met de slee ophalen. Zal wel ruim een half uur lopen zijn, maar het is nu zo mooi
Nou, ook dan is het niet makkelijk hoor.Hier eentje van net 7, die eigenlijk na de zomer naar groep 6 zou moeten. Dus een "jonge"leerling, en ook nog eens versnellen.
Het maakt tegenwoordig echt niet meer uit wanneer je jarig bent, als je door kunt willen ze dat je door gaat. Ik ben echter van mening dat je niet altijd hoeft te doen wat kan.
Vaak zie je dat kinderen in de basis kunnen versnellen, en dat ze dan twee jaar in groep 2 blijven. Groep 1 is echt de basis, en heel veel kinderen beheersen die al als ze naar school gaan, zeker na peuterspeelzaal/groep 0. kijk maar eens naar wat ze dan testen, dit zijn echt de basisdingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten