Hoe het ook zij, voor we trouwden hebben manlief en ik gespaard: hij voor het huis, ik voor de inrichting

Moderator: Moderafo's
Hmmm... k moet vrijdag echt nieuwe schoenen de mijne zijn lek.... t was mn laatste paar. Nu hopen dat ik slaag in de eerste beste winkel! T M S probeer ik maar, hoop dat ik daar slaag, heb geen zin om heeeeel de stad door te karren voor schoenen.
Mortlach schreef:
Ik koop dat soort zaken tegenwoordig vaker via internet dan in een winkel. Amazon verkoopt wat dat betreft echt alles. Ik weet vrij goed wat voor soort schoenen ik wil (legerkistjes) en die passen meestal altijd wel. Grote voordeel is dat je minder gauw geneigd bent om ook nog wat kleine spulletjes te kopen, wat je tijdens een winkelsessie in de stad misschien wel hebt.
Wilsophie schreef:@Mortlach is Amazon een goede internet winkel, of is die niet in Nederland?
Ik koop ook veel dingen via internet omdat het soms veel goedkoper is, vooral computer en telefoon en fotocameraspullen. Of micro sd kaartjes. Ook mooie pannen van Fissler gekocht via internet.
Ik kijk wel naar de prijs van de verzending.
Evelien schreef:Een dure buitenband.![]()
Mortlach schreef:Pfff, verzekeringen opzeggen maken ze je niet gemakkelijk zeg. Komen ze met allerlei zaken waarom dat opzeggen niet gaat, echt vervelend. Ik ben geneigd gewoon de automatische incasso's terug te draaien en dan sturen ze de deurwaarders maar naar Ierland. Al los ik het liever netjes op, maar dat moeten ze me dan wel mogelijk maken...
paprikameisje2 schreef:WIj hebben een maand voor het opzegtermijn een aangetekende brief verstuurd naar onze verzekeringsmaatschappij, via de tussenpersoon. De tussenpersoon van mijn man regelde dat. We wilden gaan naar onze maatschappij.
Nu kwam er maar niks dus ik na twee weken bellen, zelfs geen ontvangstbevestiging. Na mijn belletje gingen ze zoeken, week later nog niks gehoord, weer gebeld en weer gingen ze zoeken... tot precies op de dag dat het opzegtermijn was verstreken, kreeg ik de ontvangstbevestinging binnen. Toen ik met een enorm kwaaie kop aan de telefoon hing, gaven ze aan dat er een enorme stapel post was... Duhhh.. wat dacht je zelf! bewust achterover gedrukt en niks mee gedaan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten