ik doe nog ff rustig aan,
Moderator: Moderafo's
nette schreef:mooi, veel geluk ermee
nette schreef:heb je verkering met je cheffin?
gefeliciteerd
Mortlach schreef:Nee, dat is niets geworden, maar ondertussen een andere hele leuke dame opgeduikeld en ze is net zo geeky als ik! Hoera!
nette schreef:mooi, veel geluk ermee
Mortlach schreef:Dank je. Ik heb het net aan mijn ouders verteld, maar besefte tijdens dat gesprek weer precies waarom ik daar niet om zat te springen. Mijn moeder deed haar best haar inherente negativiteit te onderdrukken, maar faalde daarin helaas jammerlijk. "O, deze keer maar eens zien of het wél wat wordt" (omdat het de laatste keer dus niets werd)' "O, nou, doe maar rustig aan hoor en overhaast je niet"; "O, ze heeft al een kind? Denk er dan nog maar eens goed over na of je dat wel wil."
Hele... diepe... zucht... Fijn toch, om te zien dat één van je ouders toch totaal geen vertrouwen in je heeft als je met leuk nieuws komt...
Nee. Niet leuk dus en dan vraagt ze zich af waarom ik zo weinig vertel...
mohamed schreef:Wat is er nou negatief aan het advies van je moeder om het rustig aan te doen? Alleen maar mooi toch dat ze je niet forceert je voort te planten? Nee, dat interpreteer je naar mijn idee zelf te negatief. En dat het afwachten is is nou eenmaal waar. Dat geldt voor iedereen.
meribel schreef:Leuk Mortlach, onwijs fijn voor je!
is het een ierse? Betekent dat , dat je nooit meer terugkomt naar nederland? ( of was je dat al eigenlijk nooit van plan meer ?)
en je ouders...blijven toch je ouders hoor, ze houden van je ( of je moet van een heel raar gezin komen ) en de meeste reacties zitten gewoon ingebakken. Het is blijkbaar ook geen verrassing voor je dat ze zo reageren, sommige dingen veranderen niet.
Mortlach schreef:Tja, dat vind ik wel een zwaktebod, een excuus om er maar niets aan te hoeven doen... En ik vind het diep- en dieptriest dat het gebrek aan vertrouwen in mijn kunnen blijkbaar zit 'ingebakken'.
ajl schreef:Gefeliciteerd Mortlach! Enne..wanneer mogen wij haar ontmoeten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten