Huizen worden vaak ontworpen door een man

tsja dit is dan ook een toilet voor vrouwen met een dikke r....

Moderators: johannes1, Moderafo's
MissF schreef:Wanneer wordt de tuin gedaan Annette? kan me voorstellen dat het dan zo kaal is. 2 huizen verder bij ons hebben ze ook alles leeggetrokken en die hebben een enorme tuin, het was al niet zo mooi, maar dit ziet er zo kaal uit.
juffiejuf schreef:@ boer; ze vinden je tuin dan erg mooi dat ze er trouwfoto's gaan maken
MissF schreef:Mooi zo'n kachel, Haai!
juffiejuf, tja, gewoon nietHet duurde 'maar' een week of 9, de grote verbouwing van vorig jaar, en die weken heb ik het huis wel een beetje bijgehouden, maar er vrede mee gehad dat het nu eenmaal een stoffige bende zou blijven, tot de klusjesmannen weg waren en de verbouwing klaar.
Het volgende project is de badkamer, die moet dan in een slaapkamer komen, en de oude badkamer wordt overloop. Hartstikke fijn als dat gebeurd, want onze badkamer is vreselijk maar als ik denk aan de bende die het gaat geven, dan vind ik het niet erg dat het nog niet heel binnenkort gaat gebeuren
Lichtzwaard schreef:De winterschilder kan wonderen verrichten in huis voor een klein bedrag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten