hmm.. moeilijke vraag.... financiele meevaller, ws of extra aflossen hypotheek, zeker schenkingen doen tav naaste en verre armen!
Verder tja... ehm ik zal eerlijk zijn. We hebben een tijdje wat luxer geleefd, kon ook prima, beide een krant en tijdschrift, meer soorten drinken ipv alleen maar melk of karnemelk, maar het geeft geen voldoening! Het voelt niet goed. Dus, voorlopig terug naar de basis! weer voelen wat we waarderen!
En op een dag als vandaag, juul was nieuwe schoenen nodig, best altijd een aanslag omdat je met net wijdte 2 nergens schoenen kan kopen adn bij alleen de schoenwinkels. Toffe winkel waar ik altijd heenga! eerlijke mensen! siert ook de mensen! voorbeeld voor alle winkeliers! We waren laat, bakkerij b. zat op de terugweg op onze route, omdat we erg laat waren daar maar even een lekker broodje gehad. Na vier weken basis eten gehad te hebben, min de kerst dan, was dit echt een verdiende verrassing! K zei hier al, we moeten ons maandelijks trakteren op dit, als het gelukt is om geen optimel oid te halen, want immers in de aanbieding is dat nog steeds duurder dan melk!
Dus...

wie weet.
Maar een nieuwe bril moet heir ook voor manlief en ik

dat zijn dure kosten, k geloof niet dat ik deze al drie jaar heb, dus zijn de kosten voor mezelf dit jaar, volgend jaar mag ik weer putten uit het verzekeringspotje! eens op de foto;s terug kijken of ik de bril al had toen m geboren is, want dan kan het ws wel.