Berichtdoor Wilsophie » 03 jan 2013 14:11
Wat een enig topic, veel herkenbaar, maar veel ook niet.
Wij mogen van de vereniging van huiseigenaren juist niet de spaarknop gebruiken van het toilet.
Schijnt dus niet goed te zijn.
Ik mis winkels als de Primark en de Action en de Wibra. Ik heb ze niet in de buurt maar geweldig om daar je vuilniszakken , wasmiddelen, makeup te kopen.
En te snuffelen.
Ik ben een fan van de C1000 en de Aldi en de Lidl, maar de laatsten voor bepaalde producten.
Het vlees van de Aldi is prima en gebleken is helemaal zonder bacteriën omdat er geen mensenhand mee gemoeid is.
Ik heb geen goede ervaringen met de keurslagers in het algemeen. Ook het vlees van sommige slagers bij de C1000 is prima en niet duur. Maar dat is maar net wie het gepacht heeft.
Ik weet nog dat de C1000 in Emmeloord een prijs won voor het beste vlees en andere producten.
Bij de Jumbo moet je goed opletten en AH is nu weer in opgang.
Brood koop ik bij de beste bakker van Nederland op Urk.
Groenten koop is soms op de markt maar ook de C1000 heeft prima spul, de Lidl werd gekozen voor de beste en verse groenten, maar dan moet ik ff een eindje rijden.
Verder kan ik niet drogen zonder droger, want ik heb weinig mogelijkheden,en ik weiger rekken boven trapgat en aan de deuren, die armoede heb ik lang genoeg gehad.
En sparen op electriciteit heb ik mijn hele leven niet gedaan al laat ik niets onnodig branden, maar om andere redenen.
Verder heb ik een strak uitgave patroon en veel geleerd van onze ouders en al mijn broers en zussen leven er goed van. Maar we werken ook hard, maar dat vind ik niet meer dan normaal.
Het pinnen van geld vraagt zeker discipline en ik vind het soms onbegrijpelijk hoe mensen zoveel pinnen zonder te weten wat er niet allemaal uitgaat.
Veel programma's op tv, laten mij verbaasd kijken.
Het is voor mij een sport om niet de volle prijs te betalen, een tweede natuur en een kick.