Wilsophie schreef:Vreemde uitleg, je zou bijna het forum verlaten om zulke vreemde uitleg van de Bijbel.
Er staat "ergens"..
Maar vanwege de humor van sommigen blijf je dan toch maar plakken! Zo raar vreemd hoef je dat niet te vinden, want Paulus deed het ook (Heb 2,6) hoewel hij natuurlijk geen genummerde verzen had.
Ik bedoelde natuurlijk Romeinen 7,14.
Wilsophie schreef:Vlees en bloed kunnen de hemel niet binnengaan en de satan heeft nog steeds toegang tot de hemel.
Hij is de verklager der broederen en dat doet hij voor de troon van God, dat is straks afgelopen.
Bovendien zijn demonen, het laagse personeel van satan en dat zijn geesten die een lichaam nodig hebben om zich te manifesteren.
Dat satan vlees en bloed is, zou hij geworden zijn want hij was een overdekkende cherub en dat zijn gedienstige geesten.
Ik lees nergens dat hij vlees en bloed is geworden. Hij is een slang geworden dat staat er in Genesis.
Waar is een slang dan van volgens jou?
En de opmerking dat de satan in de hemel zou kunnen komen vind ik nou een gegronde reden om direct mijn biezen te pakken. Zelden heb ik zoiets gehoord. In mijn Bijbel staat namelijk dat NIEMAND is opgevaren naar de hemel dan de Zoon des mensen. Het is maar net wie je satan noemt.