Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Paper Mario goed? Dan speel ik die eerst nog en verkoop mijn 3DS XL misschien daarna!
Wat heb je allemaal verkocht, Mario Kart 7 ook? Ondanks dat het spel me echt kwetst bij tijd en wijlen, kan ik het niet verkopen!
mohamed schreef:Paper Mario goed? Dan speel ik die eerst nog en verkoop mijn 3DS XL misschien daarna!
Wat heb je allemaal verkocht, Mario Kart 7 ook? Ondanks dat het spel me echt kwetst bij tijd en wijlen, kan ik het niet verkopen!
Faramir schreef:Voor de 3DS heb ik niets verkocht volgens mij. Maar op andere consoles heb ik zo nu en dan een spel doorverkocht waar ik het niet van kon winnen of wat gewoon brak in elkaar stak. Met de PS3 was het zo slim dat ik de hele console met Battlefield 3 maar verkocht heb. Was een groot liefhebber van Battlefield 1942 op de PC (helemaal grijs gespeeld). BF3 vond ik aanvankelijk ook geweldig kon het alleen niet hebben dat ik op 5 kilometer afstand een kogel voor mijn kop kreeg terwijl ik nog geen vijand gezien had. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik had een flauw vermoeden dat er behoorlijk gecheat werd online en dan gaat voor mij de lol er snel vanaf.
Faramir schreef:Had de PS3 oorspronkelijk gekocht voor Call of Duty (weet niet meer welk deel) dat leek mij geweldig. Werd om de paar seconden afgeschoten en als dat niet gebeurde dan had iemand wel weer een killstreak gemaakt waardoor er een bombardement oid kwam. Dat spel heb ik vrij snel de deur uit gegooid.
Faramir schreef:Zo extreem als deze Duitse jongen heb ik het nooit gehad, maar ik heb wel eens een toetsenbord gemold uit frustratie.
http://www.dailymotion.com/video/xd1s9a ... N9YVaUaCIQ
Faramir schreef:Controllers zijn gelukkig extreem sterk en kan ik niet zomaar kapot draaien. Daarnaast bedenk ik me wel een paar keer voordat ik 60 euro (PS3 controller) kapot draai.
Faramir schreef:Een jaartje of 2 geleden ben ik met hobby fotografie begonnen, een stuk rustgevender.
Faramir schreef:Met de PS3 was het zo slim dat ik de hele console met Battlefield 3 maar verkocht heb. Was een groot liefhebber van Battlefield 1942 op de PC (helemaal grijs gespeeld). BF3 vond ik aanvankelijk ook geweldig kon het alleen niet hebben dat ik op 5 kilometer afstand een kogel voor mijn kop kreeg terwijl ik nog geen vijand gezien had. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik had een flauw vermoeden dat er behoorlijk gecheat werd online en dan gaat voor mij de lol er snel vanaf. Had de PS3 oorspronkelijk gekocht voor Call of Duty (weet niet meer welk deel) dat leek mij geweldig. Werd om de paar seconden afgeschoten en als dat niet gebeurde dan had iemand wel weer een killstreak gemaakt waardoor er een bombardement oid kwam. Dat spel heb ik vrij snel de deur uit gegooid.
Faramir schreef:Zo extreem als deze Duitse jongen heb ik het nooit gehad, maar ik heb wel eens een toetsenbord gemold uit frustratie.
http://www.dailymotion.com/video/xd1s9a ... N9YVaUaCIQ
Katlheen schreef:Je bedoelt zo iemand die anderen die niet op zijn ongelooflijk hoge niveau spelen direct uitmaken voor NOOB? En je gelijk gaan wegstemmen? Die mensen kom ik ook tegen bij World in Conflict bijvoorbeeld. Krijg je het commentaar dat je eerst het spelletje maar moet gaan leren. Beetje lastig als je iedere keer gekicked wordt omdat je beginneling bent...
Katlheen schreef:@mortlach: nee, niet de persoon uit het filmpje.
Meer in het algemeen eigenlijk. Je zit amper in een game of je krijgt al een vote kick aan je broek, met de motivatie dat je een noob bent. Ik zie het in meerdere spellen voorbij komen, en ik moet zeggen dat het de boel toch bederft.
Als een ander een vote aan zijn broek krijgt, stem ik per definitie tegen, tenzij er een goede reden is. Voor mij zijn dat er 2: AFK en spelbederf naar teamgenoten (teamkill of teamdamage). Als iemand wat fouten maakt, so be it. Daarnaast, er zijn er genoeg die gewoon netjes sorry zeggen, dan denk ik: vergeven en vergeten hoor, we komen hier allemaal voor ons plezier.
Als je dan zo nodig met hele goede spelers wilt spelen, dan start je maar je eigen spelletje voor elite spelers ofzo. Hoe zien jullie dat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten