Willem Holleeder

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Re: Willem Holleeder

Berichtdoor Lichtzwaard » 22 dec 2012 14:17

Als misdaad gaat lonen ligt de schuld bij de overheid die dat toe laat.Maar de heer Willem Holleeder is nu een gewone burger die zijn geld rechtmatig aan het verdienen is;de wet is voor elke Nederlands staats- burger gelijk.
€) €) €) €) €) €) €) c|:)
VERITAS VOS LIBERABIT.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 22 dec 2012 14:31

antoon schreef:Hier kom je nooit uit maar om die personen voorrechten als schrijver te geven en dat zal echt goed betaald worden , geeft het de indruk dat misdaad loont

Faramir schreef:Dat misdaad bijna lonend is blijkt wel uit het falen van de Nederlandse overheid in misdaadbestrijding en bestraffing. Daar hebben we zondebok Holleeder niet voor nodig. Hij heeft zijn straf uitgezeten en verdient nu op eerlijke wijze zijn geld zonder zijn handje op te houden bij de samenleving, en nog trapt men hem liever na zo te lezen.

Geloof je nou werkelijk dat het recht in deze heeft gezegevierd? Willem Holleeder heeft meerdere mensen jarenlang afgeperst met de dood tot gevolg, opdracht tot moord gegeven en slechts enkele jaren gezeten. Dat jij en Lichtzwaard vinden dat het recht in deze heeft gesproken komt alleen maar omdat dat zwijn katholiek is en dat vind ik diep triest.

antoon

Berichtdoor antoon » 22 dec 2012 14:39

Ik vind dat laatste waar, trouwens waar is nog recht deze wereld kalft zienderogen af

Faramir

Berichtdoor Faramir » 22 dec 2012 14:45

mohamed schreef:Geloof je nou werkelijk dat het recht in deze heeft gezegevierd? Willem Holleeder heeft meerdere mensen jarenlang afgeperst met de dood tot gevolg, opdracht tot moord gegeven en slechts enkele jaren gezeten. Dat jij en Lichtzwaard vinden dat het recht in deze heeft gesproken komt alleen maar omdat dat zwijn katholiek is en dat vind ik diep triest.

Al was hij atheïst, mormoon of moslim. Het maakt me allemaal niets uit. Wel dat wij in Nederland een rechtstelsel hebben waarin mensen een tweede kans krijgen nadat ze hun straf hebben uitgezeten. Dat de straffen te laag zijn, daar ben ik het mee eens maar desalniettemin heeft deze man de straf uitgezeten die hem is opgelegd en benut hij nu op nette wijze zijn tweede kans.

Dat jij als christen schijnbaar niet in dingen als vergeving, tweede kans enz geloofd vind ik dan weer diep triest. Dat men vervolgens op de persoon speelt en niet op het systeem wat wij als samenleving hebben is zo mogelijk nog triester.

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 22 dec 2012 14:52

Dat jij als christen schijnbaar niet in dingen als vergeving, tweede kans enz geloofd vind ik dan weer diep triest. Dat men vervolgens op de persoon speelt en niet op het systeem wat wij als samenleving hebben is zo mogelijk nog triester.---------CITAAT.

Het is ook geen Christen ,want een Christen zou zo iets niet zeggen dus negeren maar.
Voorts als een NL staatsburger zijn/haar straf heeft uitgezeten in dit geval de Nederlands Staatsburger Willen Holleeder en is het zo dat hij dan de kans krijgt een normaal leven te gaan lijden en zo te zien vindt dat plaats.Wat geboet is is geboet en meer niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.

antoon

Berichtdoor antoon » 22 dec 2012 14:56

Het gaat mij ook niet om de persoon Holleeder maar om het systeem, waardoor velen nergens weer in geloven
Door hem een kans als colom schrijver te geven zien we dat misdaad geintegreert is in de gemeenschap
jij krijgt die kans niet.
net als Amerika waar het vriendinnetje van een president we weten wie ook zoiets aangeboden kreeg, het is een verziekte wereld waarin wij leven

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 22 dec 2012 15:28

mohamed schreef:Geloof je nou werkelijk dat het recht in deze heeft gezegevierd? Willem Holleeder heeft meerdere mensen jarenlang afgeperst met de dood tot gevolg, opdracht tot moord gegeven en slechts enkele jaren gezeten. Dat jij en Lichtzwaard vinden dat het recht in deze heeft gesproken komt alleen maar omdat dat zwijn katholiek is en dat vind ik diep triest.
Tijdens de rechtszaak werd hem gevraagd (ivm het onder ede zaken verklaren) of hij in God gelooft. Zijn antwoord was nee. Dus zo katholiek is hij niet...
En waarom zou de ene katholiek de andere dekken? Da's onzin natuurlijk.
Dus jij dekt iedereen die niet katholiek is..?
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 22 dec 2012 15:54

Faramir schreef:Al was hij atheïst, mormoon of moslim. Het maakt me allemaal niets uit. Wel dat wij in Nederland een rechtstelsel hebben waarin mensen een tweede kans krijgen nadat ze hun straf hebben uitgezeten. Dat de straffen te laag zijn, daar ben ik het mee eens maar desalniettemin heeft deze man de straf uitgezeten die hem is opgelegd en benut hij nu op nette wijze zijn tweede kans.

De straffen zijn niet te laag, de straf die Willem Holleeder heeft gekregen is te laag. Als één van zijn slachtoffers jou vader of oom was geweest zou je wel anders piepen, maar volgens helder Lichtwaard zou je dan geen christen meer zijn. In een eerlijk proces had Holleeder de doodstraf zonder meer moeten krijgen, want degenen die hij heeft vermoord vergaf hij noch schonk hij hen genade.
Faramir schreef:Dat jij als christen schijnbaar niet in dingen als vergeving, tweede kans enz geloofd vind ik dan weer diep triest. Dat men vervolgens op de persoon speelt en niet op het systeem wat wij als samenleving hebben is zo mogelijk nog triester.

Ja ik ben vergevingsgezind, maar niet als dat in strijd is met het grote gebod. Ik vind dat Willem Holleeder behandeld moet worden zoals hij anderen heeft behandeld en er is geen christelijke wet die daar wat tegen heeft.

Voorts ben ik niet blind voor de zonden van iemand als die toevallig bij mijn club hoort. Dat soort vriendjespolitiek is namelijk niet uit God, maar wijsheid van mensen.

En triester dan wat? Het is pas triest om een probleem slechts eenzijdig aan te willen pakken, want dat het systeem niet deugd is geen excuus voor een zwijn als Holleeder om nagenoeg vrijuit te gaan. Ik wil man en paard achter de tralies of aan de galg. Vind je dat hard en onmenselijk? Waarom hield je dan je mond toen Holleeder zijn hard onmenselijke daden uitvoerde? Ik wil dat Holleeder zijn straf krijgt uit rechtvaardigheidsgevoel maar hij ontnam die mensen hun leven uit enkel winstbejag.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 23 dec 2012 12:20

Welje, het proces was niet eerlijk. Tuurlijk, dat zal het zijn. En in alle andere gevallen ook natuurlijk, heeft verder helemaaaaal niets maar dan ook niets met het systeem te maken.....

En ja, ook als het mijn eigen familie betrof zal ik als christen op een gegeven moment vergeving moeten schenken voor mensen die hun straf hebben uitgezeten. Het zou mooi zijn als ze daarbij ook persoonlijk berouw tonen, maar geen vereiste.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 23 dec 2012 14:23

Faramir schreef:Welje, het proces was niet eerlijk. Tuurlijk, dat zal het zijn. En in alle andere gevallen ook natuurlijk, heeft verder helemaaaaal niets maar dan ook niets met het systeem te maken.....

En ja, ook als het mijn eigen familie betrof zal ik als christen op een gegeven moment vergeving moeten schenken voor mensen die hun straf hebben uitgezeten. Het zou mooi zijn als ze daarbij ook persoonlijk berouw tonen, maar geen vereiste.

Het ligt vast aan het systeem dat Willem Holleeder geen modelburger is geworden. ](*,)

Als jij dat wilt geloven, veel plezier en stuur hem een kerstkaartje!

Faramir

Berichtdoor Faramir » 23 dec 2012 19:03

mohamed schreef:Het ligt vast aan het systeem dat Willem Holleeder geen modelburger is geworden. ](*,)

Omgevingsfactoren zijn van grote invloed op een ieder. Maar hij heeft zelf het slechte pad gekozen op een gegeven moment.
Als jij dat wilt geloven, veel plezier en stuur hem een kerstkaartje!

Ik heb zijn adres niet, daarnaast stuur ik enkel kerstkaartjes naar mensen die ik persoonlijk ken.

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 24 dec 2012 14:33

Ik heb zijn adres niet, daarnaast stuur ik enkel kerstkaartjes naar mensen die ik persoonlijk ken.----CITAAT.

Nou @Faramir waarom geen mooie kerstkaart naar W.Holleerder en aan zijn adres is wel te komen hoor :wink: :wink: :mrgreen:

Willem Holleeder is geworden wat hij geworden is door omstandigheden waar men beter niet in kan zitten ,hij had keuze kunnen maken,maar dat heeft het niet gedaan maar velen doen dat niet ook hier op dit forum dus aan sluiten bij W.Holleeder.Maar laat Willem Holleeder nou wel een kerstkaart waard zijn de man is zijn geld op een eerzame wijze aan het verdienen zo de kleinburgerlijk man/vrouw dat zo graag wil en nou is het weer niet goed.

Voorts Willem Holleeder heeft zijn straf gehad hij is nu een vrij man en een normaal burger van deze samenleving en is een normaal leven aan het lijden zover het na te gaan is ,dus laat iedereen maar eerst is in de spielgel kijken of zijn/haar leven wel op orde is. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: #-o
VERITAS VOS LIBERABIT.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2012 18:47

mohamed schreef:Het ligt vast aan het systeem dat Willem Holleeder geen modelburger is geworden. ](*,)

Faramir schreef:Omgevingsfactoren zijn van grote invloed op een ieder. Maar hij heeft zelf het slechte pad gekozen op een gegeven moment.

Inderdaad en nadat Willem Holleeder zijn straf voor de Heineken ontvoering had uitgezeten koos hij weer voor het slechte pad en had dus niets geleerd. Wanneer je de levensloop van deze professionele bandiet beschouwt wordt duidelijk dat gevangenisstraf hem niet zoveel doet en dat hij er niet door verandert. Waarom nu dan wel denk je?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2012 18:52

Lichtzwaard schreef:Maar laat Willem Holleeder nou wel een kerstkaart waard zijn de man is zijn geld op een eerzame wijze aan het verdienen zo de kleinburgerlijk man/vrouw dat zo graag wil en nou is het weer niet goed.

Betrapt!

Afbeelding

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 27 dec 2012 10:13

Willem Holleeder heeft het afgelopen weekend een voorstelling van het Wereldkerstcircus in Carré bezocht. Hij werd zelfs uit het publiek gepikt om mee te doen in een act.

Op beelden van RTL Boulevard is te zien hoe de beruchte beroepscrimineel tijdens een voorstelling op het podium staat, netjes gekleed in een wit overhemd en zwarte broek. De act waaraan hij deelneemt, lijkt een komische te zijn, want Holleeder lacht voluit. Ondertussen houdt hij een blaasinstrument in zijn handen.

Op Twitter werd zondag al melding gemaakt van mensen die Holleeder in het theater hadden gespot. Diezelfde dag was overigens ook koningin Beatrix aanwezig om een voorstelling van het circus bij te wonen. In het theater aan de Amstel worden meerdere optredens per dag gegeven.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo ziet men maar weer ook Willem Holleerder is een normaal mens die in zijn moeilijke leven ook is wat leuks wil doen ,daarbij is nu gewoon eerlijk zijn geld aan het verdienen zo als de kleinburgerlijke mensen dat willen.Dus ook Willem Holleerder is wel kom in deze grijze samenleving van lacht niet of ik schiet. :yahoooo: :yahoooo: :yahoooo: zon10
VERITAS VOS LIBERABIT.

Terug naar “Archief”