Mortlach schreef:haha, het mutsje met 'Sin' erop maakt het wel helemaal af natuurlijk.
Was me niet eens opgevallen

Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:haha, het mutsje met 'Sin' erop maakt het wel helemaal af natuurlijk.
Het eerste bloed wat op aarde vloeien moest was om de naaktheid te bedekken (En de HEERE God maakte voor Adam en voor zijn vrouw kleren van huiden, gen. 3:21)... Ik vind het een naar woord, maar zo ´krampachtig´ doet God er dus over. Duizenden jaren later vloeide het bloed opnieuw, toen Gods eigen Zoon naakt (...en zij namen Zijn kleren ... en zij namen ook het onderkleed. joh. 19:23) voor onze schaamte aan het kruis gespijkerd en tussen hemel en aarde gehangen werd.JLIN schreef:Toch zou ik U mee willen geven, dat naaktheid niet iets slechts is en waar men vooral niet krampachtig over moet doen, God heeft ons namelijk naakt geschapen en naakt zullen wij weer tot as worden.
Natuurlijk, dat ben ik 100% met je eens. Het ging mij meer om: ´´..helemaal geen probleem dat anderen mij naakt zien.´´Boerin schreef:Toch denk ik dat je niet al te krampachtig moet doen. Als een jongetje van 3 denkt dat meisjes net zo'n ding hebben als hij, omdat z'n moeder met die tekst van die vervloekte Kanaän in d'r maag zit, is het wel een beetje té denk ik.
Boerin schreef:Toch denk ik dat je niet al te krampachtig moet doen. Als een jongetje van 3 denkt dat meisjes net zo'n ding hebben als hij, omdat z'n moeder met die tekst van die vervloekte Kanaän in d'r maag zit, is het wel een beetje té denk ik.
ikkietje schreef:Ik ben zelf vader van een aantal kinderen, en nu vraag ik me af of het goed/geoorloofd is om als christen voor het oog van je kinderen in je ondergoed te lopen, of te slapen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten