@Haai: O wat naar! Veel sterkte gewenst dan vannacht! En hopelijk voor Sylke niks ergers!
Dat dragen is heerlijk! Je zou denken dat het erg zwaar is, maar het effent zich eigenlijk uit. Dame achterop is een kilo zwaarder maar dat voel je eigenlijk niet. Ik loop er heerlijk mee hoor

Tsja, dat ritme. Elinor, de voorste

is niet echt een slaper, ze wordt tussen 4.30 en 5.30 wakker en dan wil ze de dag ook echt beginnen. Overdag slaapt ze ook erg weinig. Nu ben ik het wel gewend van M dat ze overdag maar een half uurtje slaapt (M deed 2 keer een half uur op deze leeftijd, maar die sliep 's nachts 12 uur). Dus wij zijn beiden best moe. En de consequentie is natuurlijk dat zij al veel vroeger weer naar bed wil dan zuslief. Er ligt dus altijd wel iemand te slapen bij ons
Michael is nog steeds helemaal trots. Vanmiddag was er kerstmarkt op school en we mochten hem wat eerder ophalen om met hem over de markt te lopen en manlief en ik hadden ieder een Ergo met een slapend zusje en hij was zo trots toen we binnen kwamen lopen

Hij zei ook echt van 'dat zijn mijn slapende zusjes, stil zijn hoor!'. Zelf vind ik het moeilijk om de aandacht te verdelen tussen het huishouden, de meisjes en M als hij thuis is. Krijg altijd het gevoel dat M het onderspit delft

Maar dat zal wel z'n tijd nodig hebben.