Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Ook niet als je pubers in huis hebt, kan dochter in klein slipje en beha rondlopen, terwijl haar broers er ook zijn? Of andersom.
schelpje3 schreef:Er is m.i. geen eenduidig antwoord op. Ook niet als je pubers in huis hebt, kan dochter in klein slipje en beha rondlopen, terwijl haar broers er ook zijn? Of andersom.
ikkietje schreef:Ik bedoel het inderdaad niet gek, maar ik vraag me serieus af of het (ook op bijbelse gronden) toegestaan is dat je als vader bijvoorbeeld in de zomer alleen in je ondergoed op het bed lig..
ikkietje schreef:Ik bedoel het inderdaad niet gek, maar ik vraag me serieus af of het (ook op bijbelse gronden) toegestaan is dat je als vader bijvoorbeeld in de zomer alleen in je ondergoed op het bed lig..
Kvinna schreef:De bijbel zegt wel dingen over dat kinderen niet de schande (naaktheid) van hun ouders mogen zien, volgens mij, ik weet alleen zo snel niet waar dat zou staan.
Wij hadden het met reformatorische kraamzorg, dat er uitdrukkelijk in de regels stond dat de oudere kinderen er niet bij mochten zijn als de moeder gewassen werd.
Maar dat is nog weer anders dan in ondergoed rondlopen. En het ene ondergoed is het andere niet. Maar een boxer met hemd voor de vader kan toch prima? In het zwembad heeft hij minder aan.
Spons schreef:en dan vindt ik er nog wel verschil zitten tussen jongens en meisjes...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten