Kirdneh schreef:Ik zie nergens waar jij de vraag beantwoord,misschien zie ik het over het hoofd dus als je wil quote het even?
Nee gozer, ik reageerde op jouw verwijt dat ik een vraag met een vraag zou beantwoorden...terwijl JIJ vragen van mij doodleuk ontwijkt.
Maar je bedoelt denk ik deze vraag van je:
Kirdneh schreef:Dus eigenlijk zeg je dat genetische informatie geen specifieke eigenschappen zijn?
En ik heb je al geschreven dat dat niet klopt. Genetische informatie zijn geen specifieke eigenschappen ze
bestaat uit specifieke eigenschappen. En die eigenschappen zal je juist in een definitie moeten integreren anders is de definitie hol, vaag en onwerkbaar...zoals jouw zelf verzonnen definitie die hol, vaag en onwerkbaar is.
Dan schrijf je op mijn vraag wat die specifieke eigenschappen dan wel niet zijn en dan kom je met:
Kirdneh schreef:Eigenschappen worden ook wel kenmerken genoemd, snap je het nu?
Een kind kan zien dat je hiermee ook (!) niets zegt...je zelf verzonnen definitie wordt er geen spat duidelijker door, integendeel.
Kirnheh schreef:Ja zo blijft het, en mijn antwoord daarop moet dan ook weer gedefineerd worden en dan krijg weer de vraag wat het is enz enz. en zo blijft de evotrein doorzakkeren.(trucen noemen ze dat)
Als je niet weet wat die kenmerken zijn dan ben je ongekwalificeerd om nog verder er over te praten.
Wat een slap gelul van je. Niks truc, gewoon doorvragen omdat jouw verzonnen definitie die vragen oproept. Kenmerk van een goede definitie is dat die juist geen vragen oproept.
Kirdneh schreef:Ja, volgens de evolutionaire definitie die jij gaf is de code de genetische informatie toch?
Ik zal de
definitie van Genetic Information nog eens geven:
The heritable biological information coded in the nucleotide sequences of dna or rna (certain viruses), such as in the chromosomes or in plasmids.
Nee dus Kirdneh...gecodeerd in de
volgorde van de nucleotiden.
Resumerend:
Kirdneh geeft een zelf verzonnen definitie van genetische informatie. Ik geef aan - met bronnen en analogieën - dat zijn definitie hol, vaag en onwerkbaar is. Bovendien wijkt het op belangrijke onderdelen volledig af van de gangbare definitie die in de biologische wetenschap wordt gebruikt zoals elke lezer kan zien. Op mijn vragen komen slechts ontwijkende antwoorden van Kirdneh...als er al antwoorden komen. Kirdneh kan en wil niet aangeven waarom volgens hem de gangbare definitie van genetische informatie niet klopt.
De reden waarom Kirdneh zo'n nietszeggende, vage, onwerkbare en afwijkende definitie van genetische informatie heeft gegeven is evident...hij kan dan, volledig buiten het domein van de wetenschap, allerlei reli-kul opschrijven. Dat hij zichzelf met deze reli-kul triomfantelijk op de borst slaat is aan hem (ik gun hem dat feestje)...feit is en blijft dat hij er volledig en aanwijsbaar naast zit. Genetische informatie is iets anders dan wat Kirdneh ervan maakt. Typisch voor een creationist...dat dan weer wel!