schaapje schreef:Nou met jullie antwoorden kom ik niet veel verder als je het af doet met "onzin"
Wat wil je dan dat we zeggen?
Ik heb niet het idee dat er zweverig over gedaan wordt door de tegenstanders van HAARP,
Dan hebben we blijkbaar een heel verschillend idee van wat 'zweverig' precies betekent.
en mindcontrole b.v. daar zijn al jaren experimenten mee gedaan, daar is genoeg over te vinden.
En toch hebben jij en ik nog steeds controle over onze geest. Er gebeurt dus blijkbaar niet zo heel veel met die 'experimenten'.
Trouwens hier op het web ook, als er maar lang genoeg herhaald wordt dat creationisme niet bestaat dan zijn er zelfs oprechte gelovigen die overstag en twijfelen aan wat er staat in de Bijbel.
Volgens mij is er niemand die beweert dat creationisme niet bestaat. Mensen die het geloven hebben het mis, maar dat is heel wat anders.
citaat
Wijlen Carl Sagan zei, wij leven in een samenleving die afhankelijk is van wetenschap en technologie, waarin vrijwel niemand iets snapt van wetenschap en technologie. We komen er een tijdje mee weg maar vroeg of laat zal deze explosieve MIX van onwetenheid en macht in ons gezicht uiteenspatten.
Waarom? De mensen die het moeten weten, weten het en wat maakt mij het verder uit hoe een internetserver precies werkt, of een stroomcentrale? En wat is het alternatief? Alle wetenschap en technologie die niet IEDEREEN begrijpt afschaffen? Je zou weinig overhouden...