HAARP ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schaapje
Generaal
Generaal

HAARP ?

Berichtdoor schaapje » 26 nov 2012 09:52

http://www.youtube.com/watch?v=7NJeF5zPE3c

Hier loop ik al dagen over na te denken, ik heb dit woord HAARP eens langs zien komen op dit forum, maar in de zoekmachine kan ik het niet vinden.
Ik heb geen wetenschappelijk-brein, maar ik vraag me af waar de geleerden mee bezig zijn
We hebben dat wel eens meer gezien toen mensen met een donkere bril op naar de ontploffing van de A-bom aan het kijken waren, vanaf een eilandje zonder te weten wat voor een uitwerking dit op de mens had.

Is er iemand die zich hier in verdiept heeft en er wat meer van af weet?
Het maakt me in ieder geval wel bezorgd.
Laatst gewijzigd door schaapje op 26 nov 2012 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Lock&Stock

Re: HAARP ?

Berichtdoor Lock&Stock » 26 nov 2012 10:36

Schaapje, oprecht niet lullig bedoelt richting jou, kan me voorstellen dat sommige van dit soort samenzweringstheorieen erg eng lijken, maar echt waar;

Dit is onzin.

Het valt onder hetzelfde kopje als chem-trails, graancirkels en wat niet meer.

Totale, verzonnen onzin.

Ik zou me daar als ik jou was geen seconde zorgen over maken.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 nov 2012 10:45

schaapje schreef:http://www.anarchiel.com/stortplaats/toon/holes_in_heaven_-_docu_over_haarp_em-warfare_mindcontrol_etc._nl_ondert

Hier loop ik al dagen over na te denken, ik heb dit woord HAARP eens langs zien komen op dit forum, maar in de zoekmachine kan ik het niet vinden.
Ik heb geen wetenschappelijk-brein, maar ik vraag me af waar de geleerden mee bezig zijn
We hebben dat wel eens meer gezien toen mensen met een donkere bril op naar de ontploffing van de A-bom aan het kijken waren, vanaf een eilandje zonder te weten wat voor een uitwerking dit op de mens had.

Is er iemand die zich hier in verdiept heeft en er wat meer van af weet?
Het maakt me in ieder geval wel bezorgd.

Hmm, als ik het filmpje zo eens bekijk, moet ik vooral aan Conspiracy theories denken - complottheoriën. Je kunt zien dat ze het filmpje zo hebben opgenomen en gemonteerd om angst te generen (close-ups van gezichten met 'dreigende beelden' op de achtergrond. Het enige wat ik nog miste was de lage, brommende achtergrondmuziek. Op de wikipedia site kun je over HAARP lezen dat het een geliefd doelwit is voor complotdenkers.

Dat mens dat beweert dat wij mensen 'uit energie bestaan' en dat we magnetite bevatten... Het shot van de wetenschapper tussendoor vat dat goed samen "Geen idee wat dat zelfs maar betekent!" Het is dit soort zweverigheid waar je erg voor moet oppassen.

Toen ze over mind control begonnen, was dat alleen maar een bevestiging van het complotdenken. We worden 24 uur per dag gebombardeerd met electromagnetische straling en dat heeft geen enkele invloed op onze geest. Ook het gesmijt met getallen vind ik ergerlijk. Kijk, 30 watt doet dit met een lampje, wat moet een miljard wat dat wel niet doen met de ionosfeer... Geen idee, want de ionosfeer is geen lampje!

Verder ben ik het wel eens met Lock&Stock.
Laatst gewijzigd door Mortlach op 26 nov 2012 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 26 nov 2012 10:48

Haarp wordt weer belachelijk gemaakt door de atheistjes want ze weten het weer beter(ze weten niks natuurlijk) maar haarp is een realiteit op termijn en nu al is Haarp in geslopen waar men het niet zou verwachten;kortom Haarp moet zo snel mogelijk onschadelijk gemaakt worden voor altijd. :idea: :idea: :idea: ?:| :)nico ?:| :)nico ?:| :)nico
VERITAS VOS LIBERABIT.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 26 nov 2012 11:24

Schaapje, dat Lichtzwaard hier in gelooft zou voor jou meer dan voldoende reden moeten zijn dit gerust naast je neer te leggen :)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 nov 2012 11:34

Lock&Stock schreef:Schaapje, dat Lichtzwaard hier in gelooft zou voor jou meer dan voldoende reden moeten zijn dit gerust naast je neer te leggen :)

Ja, dat dacht ik dus ook :mrgreen:

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 26 nov 2012 11:38

Nou met jullie antwoorden kom ik niet veel verder als je het af doet met "onzin"
Ik heb niet het idee dat er zweverig over gedaan wordt door de tegenstanders van HAARP,
en mindcontrole b.v. daar zijn al jaren experimenten mee gedaan, daar is genoeg over te vinden.
Trouwens hier op het web ook, als er maar lang genoeg herhaald wordt dat creationisme niet bestaat dan zijn er zelfs oprechte gelovigen die overstag en twijfelen aan wat er staat in de Bijbel.

citaat
Wijlen Carl Sagan zei, wij leven in een samenleving die afhankelijk is van wetenschap en technologie, waarin vrijwel niemand iets snapt van wetenschap en technologie. We komen er een tijdje mee weg maar vroeg of laat zal deze explosieve MIX van onwetenheid en macht in ons gezicht uiteenspatten.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 nov 2012 11:54

schaapje schreef:Nou met jullie antwoorden kom ik niet veel verder als je het af doet met "onzin"

Wat wil je dan dat we zeggen?

Ik heb niet het idee dat er zweverig over gedaan wordt door de tegenstanders van HAARP,

Dan hebben we blijkbaar een heel verschillend idee van wat 'zweverig' precies betekent.

en mindcontrole b.v. daar zijn al jaren experimenten mee gedaan, daar is genoeg over te vinden.

En toch hebben jij en ik nog steeds controle over onze geest. Er gebeurt dus blijkbaar niet zo heel veel met die 'experimenten'.

Trouwens hier op het web ook, als er maar lang genoeg herhaald wordt dat creationisme niet bestaat dan zijn er zelfs oprechte gelovigen die overstag en twijfelen aan wat er staat in de Bijbel.

Volgens mij is er niemand die beweert dat creationisme niet bestaat. Mensen die het geloven hebben het mis, maar dat is heel wat anders. :P

citaat
Wijlen Carl Sagan zei, wij leven in een samenleving die afhankelijk is van wetenschap en technologie, waarin vrijwel niemand iets snapt van wetenschap en technologie. We komen er een tijdje mee weg maar vroeg of laat zal deze explosieve MIX van onwetenheid en macht in ons gezicht uiteenspatten.

Waarom? De mensen die het moeten weten, weten het en wat maakt mij het verder uit hoe een internetserver precies werkt, of een stroomcentrale? En wat is het alternatief? Alle wetenschap en technologie die niet IEDEREEN begrijpt afschaffen? Je zou weinig overhouden...

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 26 nov 2012 12:13

Mortlach schreef: Kijk, 30 watt doet dit met een lampje, wat moet een miljard wat dat wel niet doen met de ionosfeer... Geen idee, want de ionosfeer is geen lampje!

En dat werd niet gezegd Mortlach.
Hij had het over een batterij die in een klein lampje licht kan geven, maar diezelfde batterij kan in b.v. een camera een lichtflits geven die je verblind.

Daarna: De aard van de radiatie in deze elektromagnetische spullen is dat ze kunnen pulseren.
Wat is het piekvermogen van die antenne als het op volle capaciteit pulseert.

Is toch een redelijke vraag!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 nov 2012 12:31

schaapje schreef:En dat werd niet gezegd Mortlach.
Hij had het over een batterij die in een klein lampje licht kan geven, maar diezelfde batterij kan in b.v. een camera een lichtflits geven die je verblind.

Daarna: De aard van de radiatie in deze elektromagnetische spullen is dat ze kunnen pulseren.
Wat is het piekvermogen van die antenne als het op volle capaciteit pulseert.

Is toch een redelijke vraag!

Ja hoor, en ongetwijfeld weten de mensen van HAARP dat antwoord precies.

Het heeft allemaal een hoog Oeh en Aah-gehalte. Kijk, het probleem met vergelijkingen zoals met die batterij en het lampje is dat mensen gaan denken dat omdat ze de vergelijking begrijpen ook datgene begrijpen wat wordt vergeleken.

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 26 nov 2012 12:45

Het enige wat ik zie in de docu. is dat juist de wetenschappers die met HAARP bezig zijn helemaal niet overtuigend overkomen en vaak in verwarring, zijn het lijkt duidelijk dat zij zelf niet weten waar ze mee bezig zijn.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 nov 2012 12:52

schaapje schreef:Het enige wat ik zie in de docu. is dat juist de wetenschappers die met HAARP bezig zijn helemaal niet overtuigend overkomen en vaak in verwarring, zijn het lijkt duidelijk dat zij zelf niet weten waar ze mee bezig zijn.

O, de wondere wereld van de montage... Die beelden zijn natuurlijk niet voor niets zo gekozen. De mensen die die docu in elkaar hebben gedraaid laten je natuurlijk alleen maar zien wat zij willen dat je ziet, sterker nog, presenteren de beelden op zo'n manier dat het het gewenste effect bereikt. Wat ander licht en een andere camera-hoek en je krijgt een heel ander effect.

Terroristen die de technieck hebben om aardbevingen te veroorzaken?! Doe toch lekker normaal joh!

Edit:tjongejong, vanaf ongeveer een minuut of 30 begint het pas echt zeg... wat een larie allemaal. Het klinkt allemaal wel heel mooi, met lekker moeilijke termen waarvan we denken dat we ze snappen, maar eigenlijk zeggen ze helemaal niks, of praten ze onzin. De viscositeit van de atmosfeer veranderen... de 'warmtebalans' van de aarde verstoren... doe eens niet zo dramatisch!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 nov 2012 13:00

@36:09: the earth is a living organims...

Nee. De aarde is een bol steen. Bollen steen leven niet en zijn geen organismen.

Even daarvoor trouwens nog de mooie angst-profetie van een super-bliksemschicht die meerder Mt Saint Helen-explosies per seconde zou veroorzaken... Ga toch weg!

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 26 nov 2012 13:06

Mortlach schreef:
O, de wondere wereld van de montage... Die beelden zijn natuurlijk niet voor niets zo gekozen. De mensen die die docu in elkaar hebben gedraaid laten je natuurlijk alleen maar zien wat zij willen dat je ziet, sterker nog, presenteren de beelden op zo'n manier dat het het gewenste effect bereikt. Wat ander licht en een andere camera-hoek en je krijgt een heel ander effect.

Terroristen die de technieck hebben om aardbevingen te veroorzaken?! Doe toch lekker normaal joh!

Edit:tjongejong, vanaf ongeveer een minuut of 30 begint het pas echt zeg... wat een larie allemaal. Het klinkt allemaal wel heel mooi, met lekker moeilijke termen waarvan we denken dat we ze snappen, maar eigenlijk zeggen ze helemaal niks, of praten ze onzin. De viscositeit van de atmosfeer veranderen... de 'warmtebalans' van de aarde verstoren... doe eens niet zo dramatisch!

Komt het megalomane weer omhoog?
Het zijn echt niet de eerste de beste die aan het woord zijn.

Ik heb er al spijt van om dit op het forum te zetten, want ik hoor alleen maar vooringenomen meningen, van larie onzin en complottheorie, redelijke argumenten heb ik nog niet gehoord.

Dus laat verder maar zitten!

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 26 nov 2012 13:08

Mortlach schreef:@36:09: the earth is a living organims...

Nee. De aarde is een bol steen. Bollen steen leven niet en zijn geen organismen.

Nou hier moet ik om lachen. :lol:

Terug naar “Archief”