Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Katlheen schreef:Euh, 256 dagen zwangerschap? Bij mijn weten wordt dat berekend vanaf het moment van bevruchting tot aan de bevalling. En dat is 40 weken in de regel. 40 keer 7 dagen, kom ik toch op 280 dagen hoor. Dus wie er dan weer 256 van maakt om het in het eigen straatje te krijgen?
Katlheen schreef:40*7= 280. En niet 276. Als je aan inlegkunde wilt doen, dan wel exact dezelfde gegevens gebruiken, en niet de "wet van ongeveer" gaan toepassen.
Lichtzwaard schreef:Goed gezien de regeringen met een God ontkennende voormannen als Stalin.Pol Pot, Mao.Castro,Oom Ho enz enz hun atheisten dictatuur heeft ontelbare mensen het leven gekost wat in de wereld geschiedenis zijn weerga niet kent.
Mensen zonder God hebben de dood lief en zijn gewelddadig
Katlheen schreef:Ik las een paar dagen geleden een stuk uit een boek, wat inderdaad ingaat op allerlei zaken als atheïsten en volkerenmoord, religie etc. Zelfs al zou men het aantal doden van religieuze conflicten erg ruim nemen, dan haalt dat het bij lange na niet bij de grote (atheïstische) massa moordenaars uit de 20e eeuw. Dat religie de oorzaak zou zijn van vele doden is ongegrond. Dat er uit naam van religie in het verleden (maar ook in het heden) vele misdrijven worden begaan, dat is wel duidelijk. De teller staat aan atheïstische zijde helaas wat hoger.
Neemt niet weg dat iedere dode er natuurlijk een teveel is.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten