oh wat leuk Laura! wat wordt hij groot zeg
Haai, gaaf, zo'n ontbijt op school, lijkt me een prachtig gezicht, al die kinderen in pyjama.
Liefie, idd maar vaker proberen, wie weet werkt het altijd

Jannoek, wat sneu voor je ventje, overgeven vind ik zelf al naar, laat staan voor een kind.
Hier vannacht ook bagger. Nouja, dat is overdreven, maar ik was net in slaap gevallen om 11 uur toen ze begon te jammeren. En dan met tussenpozen, dus ik viel steeds in slaap en dan begon ze weer. 5 keer heen geweest, alles geprobeerd, maar niks hielp. Dus uiteindelijk maar tussen ons in genomen om half 1. Mevrouw grinnikte een keer, draaide zich op haar zij en sliep
Ze wordt ook een lekker driftkikkertje. Ze heeft echt haar eigen wil. Ze vindt veel goed, maar als ze iets perse wil, dan laat ze dat weten ook

Zo draagt ze altijd haar eigen oppasboek naar het kdv, maar daar moest ze hem afstaan aan de juf of aan mij, en dat weigerde ze. Brullen, gillen, als een plank zo stijf maken. Ze keek niet eens meer naar me om toen ik haar aan de juf had gegeven, zo boos was ze. Het was binnen no time over gelukkig. Ik moet er vaak maar om lachen, het is ook geen gezicht, zo'n ukkie die zich zo boos kan maken.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...