Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maneah
Sergeant
Sergeant

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Maneah » 30 okt 2012 13:07

Ah, sneu als ze ziek zijn.. Beterschap Jannoek!

Sterkte Evelien! Ik kan me voorstellen dat je het niet (langer) meer trekt.
De gebroken nachten zijn hier wel iets waar ik enorm aan moe(s)t wennen.. Die breken wel es op!

Ik ga binnenkort hier ook even mijn mannetje showen.. :-)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 31 okt 2012 09:50

Ik geef het goede voorbeeld Maneah ;-)
Mijn grote vent :shock:
Afbeelding
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 okt 2012 10:26

Wauw, wat een mooi ventje is het toch Laura!
Ik heb de oplader van m'n camera weer gevonden, dus zal binnenkort ook weer eens wat foto's gaan maken.

Bij Sylke zijn we gestart met poging nummer zoveel om haar zindelijk te krijgen, en eindelijk lijkt het te lukken. Geen gevecht om haar op het potje te krijgen, als ze erop zit doet ze ook wat en ze geeft steeds vaker zelf aan dat ze moet. Helemaal blij dus, hopelijk eindelijk verlost van die vieze poepluiers ;)
Timon is al dagenlang de nachtjes aan het aftellen tot morgen, dan is het schoolontbijt en mag hij in zijn pyjama naar school. Erg leuk, we moeten alleen 8 uur al op school zijn 8-[

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 31 okt 2012 10:51

Ook lekker handig ( en koud!) als je op de fiets moet. Hoe doen ze het dan verder? Kleden ze zich op school aan?

Leuke foto's Laura! Wat wordt hij al weer groot!

@ maneah Die gebroken nachten moet ik ook nog aan wennen hoor. Ik heb zo'n vermoeden dat wij bij de oudste 2 behoorlijk verwend waren :oops: Ik hoefde er nl nadat ze 6 weken waren nooit meer uit. Het went vanzelf en eigenlijk heb ik er ook geen last meer van, al heb ik ook het vermoeden dat ik regelmatig door zijn gemopper heen slaap.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 okt 2012 11:11

Ze hoeven niet perse in pyjama te komen, maar dat vindt Timon nu juist het leukste ;) Hij weet al dagen welke pyjama hij aan wil. Ik trek hem wel een paar kniekousen aan denk ik, dat scheelt alweer op de fiets. Na het ontbijt kleden ze zich dan om.

Hier moeten we er voor dochterlief nog steeds regelmatig uit. We hebben het vermoeden dat ze een vergrote neusamandel heeft: veel snurken, slecht slapen, continu groene snottebellen. Gelukkig slaapt ze bij ons in bed meestal weer redelijk verder.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 31 okt 2012 11:31

Laura ZO wat is hij groot geworden! Mooie foto's!
Haai Leuk dat een kind zich daar zo op kan verheugen... Vervelend dat je dochter steeds verkouden enz is kunnen ze daar niets aan doen?
AJL Ik wordt eerder wakker als Nina doorslaapt en dan ga ik echt liggen luisteren of ik ze hoor.. Is jullie jongste nu al een jaar of niet?

Vannacht was Nina een beetje aan het mekkeren en mijn man riep Nina ga maar lekker slapen en ze was gelijk stil haha en heeft uiteindelijk tot 07.50 geslapen echt wel fijn!
Gaan we vaker proberen :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 31 okt 2012 16:25

Leuke foto s laura!

Floris maakt er de laatste tijd met slapen ook weer een potje van, maar nu hij niet lekker is snap ik dat ook wel... heb zelf gistermiddag en vanmiddag ook maar een dutje gedaan.. ;-)
Zijn koorts is weer wat gezakt, nu 38,2. Ik denk dat het uiteindelijk een griepje oid is. Hij heeft maandagavond ook drie keer overgegeven wat is dat zielig bij zo'n kleintje. Hij huilde heel zielig, zn hele lijfje trilde. Gelukkig na maandag niet meer gebeurd..

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 31 okt 2012 19:41

Wat een leuke foto`s Laura!!! :wink:

Beterschap voor de zieken.. 8>)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 okt 2012 19:42

oh wat leuk Laura! wat wordt hij groot zeg
Haai, gaaf, zo'n ontbijt op school, lijkt me een prachtig gezicht, al die kinderen in pyjama.
Liefie, idd maar vaker proberen, wie weet werkt het altijd ;)
Jannoek, wat sneu voor je ventje, overgeven vind ik zelf al naar, laat staan voor een kind.

Hier vannacht ook bagger. Nouja, dat is overdreven, maar ik was net in slaap gevallen om 11 uur toen ze begon te jammeren. En dan met tussenpozen, dus ik viel steeds in slaap en dan begon ze weer. 5 keer heen geweest, alles geprobeerd, maar niks hielp. Dus uiteindelijk maar tussen ons in genomen om half 1. Mevrouw grinnikte een keer, draaide zich op haar zij en sliep :shock:
Ze wordt ook een lekker driftkikkertje. Ze heeft echt haar eigen wil. Ze vindt veel goed, maar als ze iets perse wil, dan laat ze dat weten ook :D Zo draagt ze altijd haar eigen oppasboek naar het kdv, maar daar moest ze hem afstaan aan de juf of aan mij, en dat weigerde ze. Brullen, gillen, als een plank zo stijf maken. Ze keek niet eens meer naar me om toen ik haar aan de juf had gegeven, zo boos was ze. Het was binnen no time over gelukkig. Ik moet er vaak maar om lachen, het is ook geen gezicht, zo'n ukkie die zich zo boos kan maken.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 31 okt 2012 20:55

Leuke foto, Laura!
Hier ons meisje en jawel, ik kan tegenwoordig haar haar zelfs invlechten...! 't Heeft lang geduurd, maar eindelijk heeft ze genoeg haar.
Afbeelding

Zo ziet het er aan de zij-/achterkant uit:
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 okt 2012 21:09

prachtig die haren! en wow.. michael wat wordt hij groot!! heerlijk joch om te zien!

Hier ook school ontbijt, maar wel gewoon in kleding. Het is de week van het nationale schoolontbijt, k weet niet hoe het gefinanciert wordt, volgens mij is het gratis en moet de school een x bedrag per kind doneren oid? aan een goed doel. iets van 50 cent stuk oid...

We hebben ook met m ar ijn een tijd gemodderd toen hij 1 was. Dat is wel een rotperiode, maar op dit moment slaapt hij weer van half 1 tot half drie!! dus gewoon per dag bekijken en anders maar ff huilen in bed. Hij huilde in ons geval ook beneden, dus kon hij dat ook wel ff inb ed doen. Had ik wel mn handen vrij.

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 31 okt 2012 21:25

Zo, wat een kerel is ie alweer Laura! Ik moet altijd lachen om dat olijke koppie!

Mooi meisje, Lidia! En dat vlechtje.. zo leuk :-)

Tadaa, en dan nu een foto van mijn mooie mannetje:
Afbeelding
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 31 okt 2012 22:12

Ach, wat een schatje Maneah!
Goed gedaan hoor Lidia! J. wordt ook alweer groot!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 31 okt 2012 22:35

Leuke foto's weer! Ik zal binnenkort ook weer eens wat spammen van m'n mooie meid :-)
Knap Lidia! Als Vianne wat langer haar heeft, kom ik naar je toe om het te leren, oke? 8)

Hier gaat verder alles prima! De nachten zijn érg verschillend, maar mag echt niet klagen. De meeste nachten slaapt ze namelijk gewoon door. Ik zit inmiddels alle dagen thuis nu en ben hard opzoek naar een baan. Is érg moeilijk in deze tijd, maar hoop snel wat te vinden! Kan nu wel lekker elke dag van mn meisje genieten, hihi :)
Afbeelding

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 01 nov 2012 11:22

Mooie foto's Laura!
Mooie vlecht, Lidia, kan niet wachten tot Femke lang genoeg haar heeft. :)
Begint nu wel aardig wat langer te worden.

Maneah, wat een liefie! Zo klein nog...

Haai, hier hadden ze gister ook schoolontbijt,
maar dan geen pyjama's, en gewoon om 08.45. Gelukkig maar voor mij. ;)

Slapen gaat hier inmiddels wel goed.
Tenminste, nu komen er hoektanden door, en is 't weer ff bagger.

En Ilona slaapt ook niet al te best. Hoest de hele tijd.
Heeft nu een pufje van de huisarts gekregen, maar 't wordt alleen maar erger geloof ik. :/

Terug naar “Archief”