Faramir schreef:De geldigheid van het sacrament is niet afhankelijk van de zonde van de bedienende priester.
Juist de Priester is in de Persona Christi.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Faramir schreef:De geldigheid van het sacrament is niet afhankelijk van de zonde van de bedienende priester.
Katlheen schreef:Maar waarom zou je er dan over vallen dat Juliana op zondag vertrok? Die was prinses en had maar te doen wat moeder de koningin zei.
Juist de Priester is in de Persona Christi.
Katlheen schreef:
Ah, wat een heerlijk verzachtende omstandigheid dan voor de slachtoffers....
Katlheen schreef:Ah, wat een heerlijk verzachtende omstandigheid dan voor de slachtoffers....
Katlheen schreef:Ah, een kritische noot retour en ik ben direct dom?
Katlheen schreef:Waarin verschillen de RKK en de reformatorische kerken?
Bij de RKK heb je het misbruik fysiek, bij de protestanten geestelijk. In beide gevallen mag je op volwassen leeftijd in therapie.
Katlheen schreef: Ik dacht: laat ik ook even lekker wat zieken over kerken enzo.
Waarin verschillen de RKK en de reformatorische kerken?
Bij de RKK heb je het misbruik fysiek, bij de protestanten geestelijk. In beide gevallen mag je op volwassen leeftijd in therapie.
Katlheen schreef:Ach, een paar pagina's terug riep ik al op om wat christelijker met elkaar om te gaan, en tot mijn grote verbazing bleek dat olie op het vuur te zijn. Dus ik dacht: toch eens kijken wat daar dan zo leuk aan is, misschien mis ik wat....
schelpje3 schreef:Op zo'n moment begrijpt iedereen dat een gesloten forum noodzakelijk is.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 91 gasten