schelpje3 schreef:er is er Eén die alles aanschouwt!
Idd, ondanks wat mensen allemaal over je lasteren als je je straf al hebt uitgezeten en een nieuwe kans krijgt in de samenleving.
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:er is er Eén die alles aanschouwt!
Faramir schreef:Ik heb nooit gepleit voor een platform. Ik ben er echter nog steeds van overtuigd dat wij hier in een rechtsstaat leven met vrijheid van spreken en heel erg geloven in marktwerking. Zolang het wettelijk niet verboden is gun ik de pedo uit Amsterdam nadat hij zijn straf heeft uitgezeten ook een eerlijke baan waarmee hij zijn boterham kan verdienen.
Faramir schreef:Ik heb nooit gepleit voor een platform. Ik ben er echter nog steeds van overtuigd dat wij hier in een rechtsstaat leven met vrijheid van spreken en heel erg geloven in marktwerking. Zolang het wettelijk niet verboden is gun ik de pedo uit Amsterdam nadat hij zijn straf heeft uitgezeten ook een eerlijke baan waarmee hij zijn boterham kan verdienen.
schelpje3 schreef:Tuurlijk, totdat het je eigen kind betreft
Faramir schreef:Ware het niet dat ik content ben met de huidige gang van zaken en dus geen probleem heb.
Samanthi schreef:Oké Het is zo... de straf is uitgezeten en alles is klaar.
Juist------ maar ja bij velen is de rechtsstaat ver te zoeken omdat ze zelf slecht zijn dus trappen ze maar op een ander.Nog maar is een keer;straf uit gezeten afgelopen ook voor Willem Holleeder die nu gewoon zijn geld op een normale wijze aan het verdienen is daar is niets mis mee totaal niet.
Lichtzwaard schreef:Wij wisten nog geen eens dat de Revue nog bestond en Willem Holleeder schrijft daar regelmatig een stukje in waar hij geld mee verdiend,niet meer dan normaal dat hij werkt voor zijn brood,en of hij een boef is of niet doet niets ter zake totaal niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten