rai schreef:Nee, want het niet aantoonbaar dat het zo is. Misschien in jouw leefomgeving.
Nee, beste Rai, dat zijn de feiten. Inverse verband tussen opleiding en mate van creationistisch geloof. Je kiest nu voor standaardantwoord Crea-1 - ontkennen, ontkennen, ontkennen - en dat is jammer. Wat je eigenlijk had moeten antwoorden is standaardantwoord Crea-b23 - Dat universiteiten het geloof in God ondermijnen (en dat ook nog eens met belastinggeld) en dat je daar dus beter weg kunt blijven.
Het enige wat een feit is dat Hawaii bestaat, de ontstaan daarvan kun je niet weerleggen met zekere feiten. Gissen dat kan wel.
Kijk, hier pas je standaardantwoord Crea-1 weer goed toe. Het is alleen zo jammer dat we Hawai LETTERLIJK elke dag een beetje zien groeien. Ik stel voor weer standaardantwoord Crea-1 te gebruiken of antwoord Crea-12: misschien was het vroeger anders, dus wat je nu waarneemt klopt ook niet.
hettys schreef:Kun jij met zekerheid zeggen dat zoiets niet gebeurd? Als iets niet met de voorgenomen voorspellingen klopt, dat zal men dat afdoen als zijne foutje of verwijderen ze het gewoon, omdat het niet past in de huidige denkwijze.
Man, je kan de politiek in! Eerst keihard iets beweren en als dat gelogen blijkt zeggen "ja, het zou toch kunnen dat het waar is!" Mijn stem heb je in ieder geval voor de verkiezingen in 2013.
hettys schreef:
Aantoonbaar is geen feit.
Crea-1!
Hoe zou dat nou kunnen? Ik denk dat men niet buiten de boot wil vallen, en zo de huidige wetenschappelijk Giswerk aannemen alszijnde draadlijn van hun bevindingen. Want stel nou dat men iets vind wat buiten die regels is, hoe legt men dat uit.
Nou, inderdaad. Want we weten allemaal hoe wetenschap werkt, nietwaar? We beginnen met ALLE antwoorden en daarna zoeken we alleen nog maar feitjes die daarbij passen... O nee, wacht, dat was creationisme, geen wetenschap.