Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Dat ligt er dan echt wel aan wat je kooptHier red ik het met gemak van de kinderbijslag, maar dat komt wel omdat mijn eisen voor kleding niet zo hoog zijn. Dat is maar goed ook, anders hadden wij toch wel een financieel probleempje gehad
sterretje schreef:Misschien stomme vraag. Maar hoe kun je voor bijna 200 euro een jas, schoenen, regenspullen en kleding kopen?
Zelfs als je bv. alles bij de Zeeman haalt? (en wintersport spullen niet meerekenen want dat is al meer dan 200, dus niet reëel)
Haai schreef:Bovendien is dat lang niet ieder jaar nodig. Jassen kunnen ze hier meestal wel twee seizoenen aan. Ik heb voor de meeste dingen wel een beetje richtbedragen: schoenen max. E30,-, jassen E15,-, bovenkleding niet meer dan E10,- per stuk.
Sterretje schreef: Misschien stomme vraag. Maar hoe kun je voor bijna 200 euro een jas, schoenen, regenspullen en kleding kopen? Zelfs als je bv. alles bij de Zeeman haalt? (en wintersport spullen niet meerekenen want dat is al meer dan 200, dus niet reëel)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten