Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Lichtzwaard schreef:Niet opzich de roomse achtergrond, ----------CITAAT.
Wij zouden zeggen ken uw kerkgeschiedenis.Mgr. Sint Nicolaas was niet Rooms(en al zou dat wel zo zijn) In die tijd toen Bisschop Nicolaas leefde was de Kerk nog ongedeeld.De Kerk scheurde in 1054.De Westerse Kerk scheurde in 1517.
Lichtzwaard schreef:Niet opzich de roomse achtergrond, ----------CITAAT.
Wij zouden zeggen ken uw kerkgeschiedenis.Mgr. Sint Nicolaas was niet Rooms(en al zou dat wel zo zijn) In die tijd toen Bisschop Nicolaas leefde was de Kerk nog ongedeeld.De Kerk scheurde in 1054.De Westerse Kerk scheurde in 1517.
blijblij schreef:
ik heb nog nooit een vertederde vader zijn zoontje zien influisteren: "die trein heb ik eigenlijk gekocht."
Niemand heeft er een probleem mee dat Sinterklaas met de bedankliedjes gaat lopen.
Teus schreef: Knap hoor! Jou wetenschap is optimaal!
Lichtzwaard schreef:Echt Hollands er wordt van alles bij gehaald wat niets maar dan ook niets met Sint Nicolaas te maken heeft.De meesten hier gillen maar wat en wie nu Sint Nicolaas is weten ze niet anders zouden er niet van die vreemde bijdragen zijn in deze draad.Zou men wel weten wie deze Bisschop was van de vroege Kerk zou men een mooie discussie kunnen krijgen;maar dat zal wel nooit op dit forum gebeuren jammer genoeg.
Teus zet het hier heel scherp neer ( leuk je weer te zien trouwens! )
Teus schreef:Het is ook niet belangrijk wat wij ervan vinden, het gaat erom wat God er van vindt, toch?
Teus schreef:Het is ook niet belangrijk wat wij ervan vinden, het gaat erom wat God er van vindt, toch?
Mortlach schreef: Ik ben blij dat ik mij niet laat leiden door twijfel en angst en allerlei dingen die gewoon hartstikke leuk en onschuldig zijn uit de weg moet gaan.
schaapje schreef:Zo is dat, kan jij straks zoet spelen met je mobiele kraan Mortlach, wel eerst eventjes in elkaar zetten.
Mortlach schreef:
Ik heb iemand gevonden via Ebay die hem voor een schappelijke prijs verkoopt en die ook nog eens in de buurt woont - tenminste, dat hoop ik, want county Cork is nog best groot. Anyway, mocht het allemaal goed lopen, dan is ie vast tegen sinterklaas in elkaar gezet.
Wat zou God eigenlijk van Lego vinden?
schaapje schreef:Geen idee, maar de grondstoffen waar het lego van gemaakt is komt wel uit Zijn aarde.!
Mortlach schreef:
Het is trouwens wel leuk; ik bouw mijn lego-sets op kantoor, een paar minuutjes per keer. De ideale minipauze om eventjes niet met je beeldscherm bezig te zijn.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten