elbert schreef:Een Nobelprijs in welke discipline?
Haha Godsdienstwetenschappen?

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
elbert schreef:Een Nobelprijs in welke discipline?
Tja, die bestaat net als voor Biologie ook niet.Lock&Stock schreef:Haha Godsdienstwetenschappen?
antoon schreef:Voor iemand die zich echt serieus met deze materie bezighoudt en voor wie nog de schrift nog de evolutie theorie een geloof is zich niet laat inpalmen door wat voor geleerde dan ook, die in staat is - als die dan al een vooroordeel heeft - dat opzij te zetten bij meer info
Ook iemand die toegeeft dat hij niet alles weet maar bij schijnbaar onoplosbare geschillen ook logica de voorrang geeft.
Ook iemand die bij een schijnbaar ongelooflijk verhaal eerst afwacht op feedback alvorens een oordeel te geven, met zulke mensen praat ik graag, maar je moet ze zoeken met een kaarsje als er al in je omgeving zijn..
Op diverse kernpunten uit dit betoog wil ik nog terugkomen en dat reflecteren ten aanzien van Bijbelgelovigen en evo gelovigen.
elbert schreef:Tja, die bestaat net als voor Biologie ook niet.
antoon schreef:Het zijn niet mijn woorden maar woorden van mensen die het kunnen weten zoals een Franse topbioloog.
en natuurlijk is het een minderheid en ben ik een leek, maar daarom juist kijk ik wat critische evo geleerden te zeggen hebben en dat is niet mals, zij kraken de theorie tot het bot af.
O, dat verhaal... tja, dat is oud nieuws hoor. De basis van de 'levensboom' is inderdaad een stukje ingewikkelder dan we eerst dachten, maar ALLES is altijd ingewikkelder dan we dachten...
Maar goed, antoon, die kerel ben je dus kwijt, omdat die duidelijk iets anders bedoelt dan jij denkt, maar je had het zo vol overtuiging over allerlei TOPwetenschappers... noem eens een andere dan...
De neodarwinistische dogmatiek van de moderne biologie komt steeds meer ook van binnenuit onder vuur te liggen. De zakelijke argumenten ertegen stapelen zich op. Desalniettemin houdt een vastberaden kliek die gedomineerd wordt door publieksfiguren als Richard Dawkins nog altijd vast aan het conventionele 'wetenschappelijke' wereldbeeld, waarin alles darwinistisch verklaard wordt uit mutatie en selectie.
antoon schreef:de wetenschap bevindingen
antoon schreef:Iedere gek ieder kind iedere wijze ieder mens kan hier lezen dat er iets anders bedoelt wordt dan jij/jullie suggereren
antoon schreef:de zoveelste poot is onder de evolutie stoel vandaan, ze kunnen alleen nog maar hard vallen.
Men is gewoon bij af zoals ongeveer 100 jaar terug, echt evos kunnen dit nooit winnen met zoeken naar wat er niet is en waarin de uitkomsten van de wetenschap overduidelijk in zijn. oogkleppen af aub.
En dan bedoel ik de stamboom die aan diggelen is, het fossielen onderzoek die van evo een sprookje maken
de mutaties die niet mogelijk zijn enz. jullie kunnen je van de domme houden met weer een dom bla verhaal van iemand maar kom voor de aardigheid eens met bewijsvoering al is het nog zo klein.
Of laat dat de geleerde man eens uitleggen, ik ben benieuwd.
antoon schreef:maar allez de bijbel geeft wel eeen verslag dat toetsbaar is door de wetenschap bevindingen en daarmee bedoel ik dat het aansluit bij wat we nu weten
antoon schreef:allez ik ben er nu toch
probeer het volgende eens te begrijpen, ga er eens voor zitten
Vastberaden kliek
antoon schreef:De neodarwinistische dogmatiek van de moderne biologie komt steeds meer ook van binnenuit onder vuur te liggen. De zakelijke argumenten ertegen stapelen zich op. Desalniettemin houdt een vastberaden kliek die gedomineerd wordt door publieksfiguren als Richard Dawkins nog altijd vast aan het conventionele 'wetenschappelijke' wereldbeeld, waarin alles darwinistisch verklaard wordt uit mutatie en selectie.
ik geef geen onderstrepingen om jullie te helpen deze keer moeten jullie het alleen doen
antoon schreef:...ik wijs erop dat onderzoeken stranden en men steeds weer een andere consensus steeds afgeleid van de evo moet aannemen.
antoon schreef:En dan bedoel ik de stamboom die aan diggelen is, het fossielen onderzoek die van evo een sprookje maken de mutaties die niet mogelijk zijn enz.
Lichtzwaard schreef:En men weet hoe met deze uiteindelijk e zuipschuit en nog slechte artiest afgelopen is ten onder gegaan aan drank en foute eigen wil en het sprookjes van ik doe wat ik wil.In een studium generale zei een bioloog die niet de eerst de beste is evolutie is flauwe kul als je goed gaat onderzoeken is het nergens op gestoeld en zijn het de gedachtens van godloochenaars.Op die grond ligt altijd de bewijslast bij de evolutieprookjes gelovigen.Voorts is deze draad verworden tot wel of niet.Wel is er verandering van leefwijze van dieren maar dat wordt ingegeven door de mens zelf daar leefgebieden van dieren verdwijnen,daar zou de evolutiesprookjesgelovigen is zich druk over moeten maken ,maar dan is het muis en muis stil.
Scott D. Weitzenhoffer schreef:Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory.
Lock&Stock schreef:
Welke bevindingen?
Dus nu geloof jij ineens in prof. Didier Raoult
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten