Ooh dat is schrikken ajl!
Dippie, het fototoestel is er nu even niet, ik zal binnenkort een foto maken.
Het is deze fiets:
http://www.rijwielcashencarry.nl/websho ... rt-nexus-7Maar ik heb er dus voor mijn verjaardag een los transportrek en mand bijgekregen. Dat vind ik wel erg handig, want ik doe nu soms zelfs de grote boodschappen voor een paar dagen met de fiets. Maar fietstassen kunnen denk ik ook prima, voor de kleinere dingen.
Mijn eerste werkweekje zit er op. Het werk is echt heerlijk, ontzettend leuk, onwijs leuke mensen daar. Alleen is het even puzzelen met de avonden. De woensdag en donderdag ga ik met de auto, en zijn we beiden kwart voor 6 thuis, dus 7 uur lagen ze heerlijk op bed, op donderdag gebadderd en al.
Vandaag heb ik gefietst, dus pas om 6 uur thuis, mijn man ook, die had gelukkig de kinderen opgehaald. Toen het eten aangezet (wel van tevoren klaargezet), snel weekendboodschappen gaan doen terwijl mijn man op het eten lette, en om kwart voor 7 aan tafel. De kids zijn dan wel erg moe, dus ik moet toch echt op zoek naar snellere recepten. Want aardappels, groenten en vlees duurt toch bijna drie kwartier, en dat trekken de kinderen bijna niet. Die slapen wel lekker, da's een voordeel

Maar als ze nu ook nog onder de douche hadden gemoeten, dan lagen ze pas tussen half 8 en 8 uur op bed, dat vind ik echt veel te laat. Dus lekker om de dag in bad als ik moet werken, als ze niet echt vies zijn.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...