Er zijn scholen (bij ons gelukkig niet ) waar meisjes geen legging mogen dragen

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik vind die korte rokjes met een legging bij die jonge meiden juist zo leuk staan.Rokjes op de knie vind ik vaak zo tuttig als ze zo klein zijn.
MissF schreef:Maar vanaf deze week begin ik bij mijn nieuwe baan, en dan ben ik pas half 6 of als het verkeer tegen zit nog later, thuis. Wat doen jullie dan? Uitgebreid koken en pas om half 7 eten? En de kids dan in bad? Of sla je dat die dagen over omdat ze al zo moe zijn? Of altijd iets simpels eten en om 6 uur eten en daarna in bad ofzo?
654321 schreef:Ik zou na zo'n dag echt even rust in huis willen hebben/ tijd voor de kids enzo i.p.v. nog uitgebreid koken... Je hebt er nu 1 naar school dus op tijd naar bed is ook belangrijk. Ik zou de kinderen op je vrije dagen in bad doen. Vooral in de winter is dat echt niet elke dag nodig. (In de zomer kan ik het vaak niet overslaan met zandbak, buitenspelen etc).
ajl schreef: Het valt mij op dat kinderen helemaal niet 'willen' dat er dan tijd voor ze is. Ik wilde eerst die tijd ook aan hen besteden, maar zij zijn de hele dag zo druk geweest en lekker op de bank hangen met hun duim en knuffel vinden ze veel fijner. Ik kreeg gewoon geen antwoord als ik wat vroeg. De verhalen komen aan tafel wel weer, maar dan hebben ze even rust gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten