Maar ooit heb je toch wel hier een foto neergezet? Dan is het al bekend. En al verwijder je die, ze blijven voor zover ik weet op internet staan, ergens.
Dat vind ik ook zoiets, voor de toekomst, hoe ga je daarmee om met kinderen? Gebruik van internet enzo? We hebben al wel besloten dat zodra Jurian op de computer gaat, voor school of voor de lol, dan komt er een vaste computer in de woonkamer (hmm, mooi dat de box weg is, kan daar een bureautje met computer

) zodat we er altijd zicht op hebben. Maar ik denk dat het vooral voorlichting geven is, waar ga je wel op, waar niet? Zo mogen de kids van mijn schoonzus geen facebook en hyves. De oudste is bijna 13. Lijkt me heel goed, maar hoe lang hou je zoiets tegen? en internet op telefoons, daar verbaas ik me dagelijks over, meiden van 12, di echt nog niet werken, met internet op hun mobiel. Ik denk dat wij dat toch echt niet gaan doen, als hij werkt en het zelf kan betalen vind ik het wat anders, maar tot die tijd ga ik toch zijn abonnement niet betalen? Of zijn er redenen om dat wel te doen>?
Hmmm, ik ben wel erg toekomstgericht

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...