jess schreef:vraag ik me af: al die aanstellerij, is dat nou nodig, komt dat niet omdat je dat gehijg in bijv. films hoort en denk je daarom dat het geluid produceren tijdens de sex erbij hoort?
Ja ik me voorstellen dat als je daar allemaal stil bij gaat staan dat seks ineens een stuk minder leuk wordt.
Mag ik je misschien iets vragen wat wellicht té persoonlijk is? Als dit te ver gaat hoor ik het graag;
Ga je wel eens, of ging je vroeger weleens, helemaal op in sex? Dus niet meer bewust luisteren naar de geluiden of bewust bezig zijn met de handelingen, maar even "helemaal van de wereld zijn" zeg maar?
Zo niet; hoe komt dat? Geeft je man je wel genoeg aandacht? En dat bedoel ik redelijk explicitiet; is er voorspel? wordt je verwend? Weet hij wat JIJ lekker vind, waar jouw "speciale zones" zich bevinden, etc? Iedere vrouw is anders, mannen zijn daarin wat algemener, en elke vrouw heeft haar
"aan-knop" om het maar een beetje oneerbiedig te zeggen.
Aangezien ik niet christelijk ben en derhalve geen enkel probleem heb met seks voor het huwelijk heb ik ervaring met meer dan één vrouw, en als ik daar één ding van heb geleerd is dat als je een vrouw niet in vervoering weet te brengen dat het dan heel snel, heel saai word en dat je er vergif op kan innemen dat het na een paar maanden steeds minder en steeds korter wordt. Totdat er helemaal niets meer gebeurt, en dan beginnen de frustraties, voornamelijk vanuit de mannelijke kant.
Vanuit mijn, heidense, perspectief is de enige manier om het spannend, interessant en blijvend te houden goed met elkaar communiceren wat de ander lekker vind, daar ook echt moeite voor willen doen, genieten van het genieten van de ander en er allemaal niet zo zwaar aan tillen. Houdt het luchtig!! Dat is misschien wel het belangijkste...
schelpje3 schreef:Seksualiteit is zo overgewaardeerd
Ik ben het hier zo oneens mee dat ik eigenlijk niet weet hoe ik dat moet omschrijven