schelpje3 schreef:Het staat er zo eenvoudig: En Zijn moeder bewaarde al deze dingen in haar hart.
Zou Maria een opschrijfboekje nodig gehad hebben denk je?
toch ben ik erg dankbaar dat het voor mij uiteindelijk op Schrift is gesteld.
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Het staat er zo eenvoudig: En Zijn moeder bewaarde al deze dingen in haar hart.
Zou Maria een opschrijfboekje nodig gehad hebben denk je?
meribel schreef:dat is toch geen reden om iets te laten??
valt voor mij in het straatje;
Elektriciteit is ook pas de laatste eeuw uitgevonden, dus hoe deden de mensen het voor die tijd dan?
pol schreef:[
Maria maakte zoveel bijzondere dingen mee. die onthoud je voor altijd!!!!
pol schreef:maar je vergeet dat Maria de herders, de engelen en de wijzen zelf heeft GEZIEN.... gesproken....
een preek is een monoloog en die kan verschrikkelijk doordringen of op je inwerken maar je ziet niks...en dan vind ik dat je dat niet kan vergelijken. Als ik een engel zie, vergeet je het ook nooit meer!
schelpje3 schreef:Wat zou wel een reden zijn om het te laten?
Ik heb hier thuis een schrift waarin ik bepaalde teksten en bemoedigingen noteer. Maar die neem ik in gedachten mee en als ik iets niet zeker weet, luister ik het even na via audio server.
Maar meestentijds is dat niet eens nodig.
En wat je nu doet is appels met peren vergelijkenWant zo lust ik er nog wel een paar.
niva schreef:nou wil ik niemand kwetsen of beledigen maar ik ben iemand die ( als jullie mijn bericht in voorstellen hebben gezien) bezig is met het onderzoeken van de bijbel en het geloof te leren kennen... ( mijn man is gelovig en ik ben opzoek)
als ik zie waar een vraag van mij tot leid, het heeft inmiddels ook niks meer naar mijn idee met mn vraag te maken, dan weet ik nog zo net niet of dit een wereld is waarin ik mijn weg wil vinden...
ik ben opgevoed met respect voor elkaar en elkaars geloofovertuiging maar ik zie hier vooral verwijten over en weer gaan...
dus nog maals ik wil niemand kwetsen of beledigen maar als ''ongelovige'' schrikt dit mij wel heel erg af.
niva schreef:nou wil ik niemand kwetsen of beledigen maar ik ben iemand die ( als jullie mijn bericht in voorstellen hebben gezien) bezig is met het onderzoeken van de bijbel en het geloof te leren kennen... ( mijn man is gelovig en ik ben opzoek)
als ik zie waar een vraag van mij tot leid, het heeft inmiddels ook niks meer naar mijn idee met mn vraag te maken, dan weet ik nog zo net niet of dit een wereld is waarin ik mijn weg wil vinden...
ik ben opgevoed met respect voor elkaar en elkaars geloofovertuiging maar ik zie hier vooral verwijten over en weer gaan...
dus nog maals ik wil niemand kwetsen of beledigen maar als ''ongelovige'' schrikt dit mij wel heel erg af.
pol schreef:Vanaf deze kant ook mijn excuses. We zijn aan het doorzagen over bijzaken. Je moet de kern in het oog houden dat is Jezus... Hem volgen en als leidraad de bijbel...
Wens je heel veel zegeningen toe en hoop dat je uit heel de wirwar het juiste spoor achter Hem aan gaat!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 18 gasten