Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 01 mar 2004 22:38

Aragorn schreef:Mij lijkt het eigenlijk wel een goede en creatieve oplossing. Jaloersheid is een slecht iets en je moet elkaar daarin juist vrij kunnen laten. Anders wordt je relatie al snel een knellend keurslijf en daar moet je gelijk hard tegen optreden!

:?: Jij was het toch die schreef dat je bang was dat je duifje jaloers zou worden als je je door mij liet masseren?
Zo te horen ben je dus niet tevreden met je relatie. Als het nodig is helpen we je graag hoor! :wink:
Liefs dr. Bloempie

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 mar 2004 22:47

Haha, nee hoor, gelukkig zijn wij allebij juist helemaal niet jaloers! (Want daar zou ik echt niet tegen kunnen, je moet wel normaal met andere meisjes om kunnen gaan) Maar ja, als ik nou gratis gemasseerd wordt door een lieftallige dr. Love, en zij niet, logisch dat ze dan jaloers wordt. Overigens mag het voor haar ook wel een lekkere breedgebouwde kerel zijn hoor!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 01 mar 2004 22:49

rosekapje schreef:(...)Kon ik mooi mijn nieuwe cursus op hem uit proberen.........
Dr. Rosekapje's sjishisjishisjishisjihahahahattttsssssjjjjjooooeeee zelfverdedigings cursus en ik moet zeggen, nou, die cursus werkt echt hoor,Dr. Columbus, kan er nu ook over mee praten :lol: . Hij heeft echt alle hoeken van de praktijk gezien, van hooizolder tot bubbelbad :mrgreen: , ja zelfs jouw bureau heeft hij van naderbij moeten bekijken :lol:

Zou je misschien de troep die jullie achtergelaten hebben nog willen opruimen? :shock: :mrgreen:
Dus dames onder ons :mrgreen: weet je ook niet om te gaan ,met de mannen die je te na staan :mrgreen: :lol: Vanaf volgende week, start deze cursus, ook voor cursisten (oh ennuh Dr. Bloempie, ik ben zo vrij geweest om je alvast aan te melden hiervoor 8) :mrgreen: )

O, dank je wel dr. Rosekapje! :D Ik ben benieuwd!

Dus, Dr. Bloempie, je hoeft je echt geen zorgen om mij te maken hoor, met mij is alles prima :lol: 8) . Dr. Columbus, begint ook weer op te krabbelen zie ik :roll: :shock: , ja, hij lag gisteravond ineens op de grond :roll: :mrgreen: , ik heb de vrijheid maar genomen om hem op de sofa te leggen 8)

Valt me nog mee dat ie niet opeens in je armen lag! :lol: :wink:
Zoo, nu zet ik even zijn nieuwe cd op, With al lat af laaf.....
mooi, romantsich...... :oops: zo, nog even een knuffel geven aan Dr. Columbus om het goed te maken :lol: :oops: :wink:

Ja, hij is toch wel lief he :oops: :wink:
Zo, zie je maar Dr. Bloempie, ga er niet van uit, dat de vrouw automatisch het onderspit delft 8) :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. Dr. Bloempie, ik heb een pakje papieren zakdoekjes op je bureau gelegd

*snif* dank je wel dr. Rosekapje! *snif*

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 01 mar 2004 22:50

Aragorn schreef:Overigens mag het voor haar ook wel een lekkere breedgebouwde kerel zijn hoor!

Nou dr. Columbus.... :oops: :wink: :mrgreen:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 01 mar 2004 23:10

Lieve patienten:

Op het moment ben ik bezig met een video-opname: Hoe ver ga je met elkaar in zee?
Nu is er een probleem: De jongeman met wie ik meestal te zien ben op de video's, kon de druk niet meer aan. Ik was te ongeremd zei hij. :oops:
(ach ja, de jeugd van tegenwoordig is ook niks meer gewend :mrgreen: )
Hij ligt nu uit te hijgen aan de bahama's. Heel leuk en aardig van die jongeman, maar ik heb geen vervanger. :(
Normaal gesproken vraag ik dan of dr. Columbus mij in deze moeilijke tijden bij wil staan, maar aangezien hij de laatste dagen zo aan het expirimenteren is met die pilletjes enzo, vind ik dat niet verantwoord. :shock:
Is er een vrijwilliger die met mij in zee durft? Zwemdiploma's heb je zeker nodig, want de kans is aanwezig, dat we heel ver gaan! :mrgreen:
En gaat het toch mis, dan kan ik natuurlijk altijd nog mond-op-mond-beademing toepassen. :wink:

Liefs dr. Bloempie
Ps: Mijn voorkeur gaat uit naar een man.

muis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muis » 01 mar 2004 23:21

columbus schreef:Hooguit even een kussie in de nek maar dan van Tjakka…….
Telkens weer…..ja, mensen blijven zich voortplanten dus ook het zoenen stopt niet….

Duidelijk?

Lieve dr. Columbus,

Iets is me niet helemaal duidelijk in je uitleg.
Je schrijft eerst, dat bij getouwde stelletjes het zoenen haast niet meer voorkomt, maar dat het gelijk van Tjakka is :shock:
Maar daarna zeg je dat mensen zich blijven voortplanten, dus dat ook het zoenen niet stopt. Maar dan is het met elkaar in tegenstrijd, want het zoenen gebeurd toch steeds minder als je van Tjakka doet?

Liefs muis

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 02 mar 2004 00:00

Aragorn schreef:Haha, nee hoor, gelukkig zijn wij allebij juist helemaal niet jaloers! (Want daar zou ik echt niet tegen kunnen, je moet wel normaal met andere meisjes om kunnen gaan) Maar ja, als ik nou gratis gemasseerd wordt door een lieftallige dr. Love, en zij niet, logisch dat ze dan jaloers wordt. Overigens mag het voor haar ook wel een lekkere breedgebouwde kerel zijn hoor!

8) 8) 8) :lol: :mrgreen:

*Dr.Rosekapje meet nu mijn borstomvang* :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 02 mar 2004 00:05

muis schreef:
columbus schreef:Hooguit even een kussie in de nek maar dan van Tjakka…….
Telkens weer…..ja, mensen blijven zich voortplanten dus ook het zoenen stopt niet….
Duidelijk?

Lieve dr. Columbus,

Iets is me niet helemaal duidelijk in je uitleg.
Je schrijft eerst, dat bij getouwde stelletjes het zoenen haast niet meer voorkomt, maar dat het gelijk van Tjakka is :shock:
Maar daarna zeg je dat mensen zich blijven voortplanten, dus dat ook het zoenen niet stopt. Maar dan is het met elkaar in tegenstrijd, want het zoenen gebeurd toch steeds minder als je van Tjakka doet?

Liefs muis

grrr slim patientje :x

Ik vul even aan, mensen blijven zich voortplanten en dus het zoenen stopt ook bij de jeugd niet.

Oké Muis, bedankt! :wink:
getouwde stelletjes, ik hou niet van die touw spelletjes :roll:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 02 mar 2004 00:42

ha Dr.Rosekapje

Ik ben in Almelo gearieveerd met mn brommert. So, grote stad zeg, echt niet normaal. Nu zit ik in een café met gelukkig met internetaansluiting.
Hier blijf ik slapen vannacht. Ik wilde eerst morgen naar je toekomen maar mn brommert moet naar de brommertgarage. Hij stottert en de remmen doen het niet goed meer.
Woensdag sta ik bij je op de stoep! Reken maar van Yes! Dan gaan we lekker toeren, jij bij me achterop! 8)

tot woensdag :P (kennen we gelijk die avond eerste zoen verhaal posten gheghe 8) )

groetjes Cash

aan Dr.Columbus,

Iedereen laat wel eens een poepie! En een huisarts heb ik niet nodig want ik slik alleen homejopatiese pillen.
prutser!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 02 mar 2004 00:56

10.000 ste bezoeker één dezer dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben jij die 10.000 ste bezoeker van de Refoweb Dr.Love praktijk annex vragenrubriek?
Dan heb je recht op een Dr.Love Liefdesverwen pakket samengesteld uit o.a. een Dr.Love schoonmoeder afrosmattenklopper in hartvorm :!: , een 'leer zoenen Lampekap met mondje' platina uitvoering :!: , een speciaal voor Dr.Love gefabriceerde Trekpop :?: , ontworpen en getest door Dr.Rosekapje :lol: , een uitgewoonde massagetafel :roll: van Dr.Bloempie en nog veel meer prachtige liefdesprijzen!!!!

Bewijs dat je de 10.000 ste bezoeker bent, en al deze prijzen mag je bij ons komen afhalen! nee, ze worden niet thuisgebracht, je mag ze zelf bij ons uit de schuur halen! :D

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 02 mar 2004 08:07

bloempie19 schreef:Lieve patienten:

Op het moment ben ik bezig met een video-opname: Hoe ver ga je met elkaar in zee?
Nu is er een probleem: De jongeman met wie ik meestal te zien ben op de video's, kon de druk niet meer aan. Ik was te ongeremd zei hij. :oops:
(ach ja, de jeugd van tegenwoordig is ook niks meer gewend :mrgreen: )
Hij ligt nu uit te hijgen aan de bahama's. Heel leuk en aardig van die jongeman, maar ik heb geen vervanger. :(
Normaal gesproken vraag ik dan of dr. Columbus mij in deze moeilijke tijden bij wil staan, maar aangezien hij de laatste dagen zo aan het expirimenteren is met die pilletjes enzo, vind ik dat niet verantwoord. :shock:
Is er een vrijwilliger die met mij in zee durft? Zwemdiploma's heb je zeker nodig, want de kans is aanwezig, dat we heel ver gaan! :mrgreen:
En gaat het toch mis, dan kan ik natuurlijk altijd nog mond-op-mond-beademing toepassen. :wink:

Liefs dr. Bloempie
Ps: Mijn voorkeur gaat uit naar een man.

Mmmm, dat klinkt als iets voor mij :wink:.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 mar 2004 11:23

columbus schreef:
Aragorn schreef:Haha, nee hoor, gelukkig zijn wij allebij juist helemaal niet jaloers! (Want daar zou ik echt niet tegen kunnen, je moet wel normaal met andere meisjes om kunnen gaan) Maar ja, als ik nou gratis gemasseerd wordt door een lieftallige dr. Love, en zij niet, logisch dat ze dan jaloers wordt. Overigens mag het voor haar ook wel een lekkere breedgebouwde kerel zijn hoor!

8) 8) 8) :lol: :mrgreen:

*Dr.Rosekapje meet nu mijn borstomvang* :mrgreen:

:shock: Dr. Rosekapje is impressed..... :lol: :mrgreen: (jaja, na bijna 12 uur nog steeds.... :mrgreen: )
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 mar 2004 11:34

cash schreef:ha Dr.Rosekapje

Ik ben in Almelo gearieveerd met mn brommert. So, grote stad zeg, echt niet normaal. Nu zit ik in een café met gelukkig met internetaansluiting.
Hier blijf ik slapen vannacht. Ik wilde eerst morgen naar je toekomen maar mn brommert moet naar de brommertgarage. Hij stottert en de remmen doen het niet goed meer.
Woensdag sta ik bij je op de stoep! Reken maar van Yes! Dan gaan we lekker toeren, jij bij me achterop! 8)

tot woensdag :P (kennen we gelijk die avond eerste zoen verhaal posten gheghe 8) )

groetjes Cash

aan Dr.Columbus,

Iedereen laat wel eens een poepie! En een huisarts heb ik niet nodig want ik slik alleen homejopatiese pillen.
prutser!

Lieve Cash

Ja, grote stad he?! Almelo :mrgreen: Cash, ken je Herman Finkers? die komt ook uit Almelo :mrgreen: en weet je wat hij zegt? Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen :mrgreen:
Vervelend dat je problemen hebt met je brommert :? maar ja, Almelo heeft echt goede bromertboeren hoor, dus dat stotteren gaan wel over en met die remmen komt het wel goed :roll: goed, dat je het even zegt, want dan bedenk ik me nog wel een keer voordat ik achterop stap :mrgreen: 8)

Maare, Lieve Cash, ik vroeg me af, of je alle postings goed leest...... :roll: dit met betrekking op morgen..... :oops:

Lieve Cash, ik zie je vanzelf wel verschijnen :lol: :mrgreen:
Ik sta al op de uitkijk.... :shock:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. Met wie dacht je te gaan zoenen dan :shock: :roll: :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 02 mar 2004 12:08

Almelooooo is verdacht dicht bij Vjenne, kijk uit Cash, Vjenne is 2 meter breed en 10 kilometer lang, ga je er over dwars door dan heb je niet door dat Vjenne voorbij is, je zult zien van Vriezenveen (met een / erdoor) en je denkt huh? nu al? Maarja...

Maar goed, ik heb dus pas lopen swanjeren langs de rue de schaap maar daar staan ten eerste geen vergeefmijnietjes en laatst aan twentse deernes! Ik heb mijn dondebus leeggeschoten op een *roze rakker* maar hij zij gadoor ga door (
:P :P :P ) tja, maar ik had niks meer (schroefjes en zo he :mrgreen: ) maar boeie, ik ga denk ik maar eens met mijn fietsje (of zundrap) over de reggeriver naar het schone twensche land.

de Roze Ridder
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 mar 2004 12:47

Femke schreef:Hallo Dr. Love (s)

Ik zit met een probleem, ik heb sinds kort verkering, en het is allemaal hardstikke leuk en ik ben echt verliefd op hem :oops:
maar er is 1 ding van hem, waar ik me nogal aan kan ergeren, hij is hardstikke jaloers en ik vind dat echt heel erg vervelend, want het is echt nergens voor nodig.
Hoe kan ik hem dat het beste duidelijk maken, hebben jullie misschien tips?

groetjes Femke

Lieve Femke,

Ik wil ook nog even reageren, maar ik wil niks afdoen aan het antwoord van Dr. Columbus, want ik ben ervan overtuigd dat zijn methode werkt :lol: :mrgreen:

Wat je ook zou kunnen doen is hem net zo behandelen (....) als hij jou doet, dus als hij praat met een ander meisje, reageer dan net zo, als dat hij doet, wanneer jij met een jongen staat te praten, wordt jaloers, ga lopen drammen, ga overdreven veel aan hem zitten in gezelschap :mrgreen: eis hem op, voor jezelf, kijken hoe hij reageert :mrgreen: , wedden dat hij het de eerste dag misschien wel lachen vind, de tweede dag, nog wel leuk, de derde dag is het nog net acceptabel, de vierde dag is de hij-ergert-zich kapot-dag de vijfde dag is de-bom-barst-dag, de zesde dag is wij-leven-in-een-werdeld-zonder-jalozie-dag (nou ja, jullie gezamelijke wereldje dan...)

Nu zul je zeggen, in zes dagen? Ja Femke, in zes dagen, is alles weer goed... :mrgreen: De vijfde dag barst de bom (KABOEM :mrgreen: ), dan zal het wel even lawaaierig zijn en kunnen de gemoederen hoop oplopen, maar dat geeft niks, vuurwerk in een relatie is gezond en kan heel prettig zijn....
Jullie gaan, (als het vuurwerk afgelopen is :mrgreen: ) praten, en nee, dit keer niet over koetjes en kalfjes, maar over het punt van ergernis in de relatie, laat hem beginnen, jaja, mannen gaan tegenwoordig voor in de geëmancipeerde wereld :mrgreen: . Laat hem zeggen wat hij irritant vind, daarna geef je hem groot gelijk, maar je zegt erbij, dat je ook graag zou willen dat hij zijn eigen gedrag analyseerd. Komt hij er niet uit, dan druk je hem gewoon met de neus op de feiten 8) . Gewoon confronteren, met zijn eerdere gedrag, dan ziet hij heus wel in, dat het behoorlijk kinderachtig is, om je zo te gaan gedragen :mrgreen: . Jij hebt je dan immers ook de afgelopen 5 dagen zo gedragen :mrgreen: .

Lieve Femke, het komt vast allemaal goed :lol: , Succes en veel plezier, mocht je een goede gel, of lak nodig hebben, om je haren recht overeind te krijgen, geen probleem. Laat het even weten.... dan..... :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Terug naar “Archief”