Waarom blijf je toch de hele tijd doen alsof ik zeg dat er geen ruimte is voor lust/passie in seks? Ik heb alleen gezegd dat het daar niet om moet gaan in een relatie.
Natuurlijk wil God de mens niet alleen, en natuurlijk wil ik dat geschenk niet laten liggen. Ik wil dat geschenk echter wel op de juiste manier gebruiken, zoals God dat aan de mensen in Zijn Woord bekend heeft gemaakt.
Maar jij lijkt alles wat God ons geopenbaard heeft over Zijn bedoeling met huwelijk en seksualiteit overboord te slaan en als een kip zonder kop alles wat onze cultuur er over zegt aan te nemen. "Beslagen te ijs komen", "oefening baart kunst", "experimenteren"; walgelijk gewoon. In een auto neem je een proefritje voor je hem koopt, of te kijken of de auto lekker rijdt; maar jij behandelt een vrouw blijkbaar net zo. Alsof relatie niets anders is een een manier om je verlangens te bevredigen. Alsof je het gewoon consumeert bijna. Lees je wel wat je zelf schrijft? Dat op hol geslagen, slecht opgevoede, en ongelovige jongeren zo omgaan met seks is tot daar aan toe, maar dat een volwassen kerkgaande man alle moraal zo heeft laten varen kan ik echt niet bij. Wat een armoede.

[/quote]
moet sex, begeerte en lust niet gaan in een relatie????
Weet niet of, en zo ja, wat voor relatie jij hebt, maar sex, begeerte, passie, aantrekkingskracht en lust zijn van ESSENTIEEL belang in een relatie!!! Het is niet het enige, maar het is wel een variabel die essentieel aanwezig hoort te zijn. Sex is als het ware het glijmiddel in een relatie: het verzacht, het heelt en het brengt de partners weer en nog bij elkaar