Experimenteren? Uitproberen bedoel je. Niet goed, dan maar ruilen. Alsof seks het allerbelangrijkste in een huwelijk is.

Als dat zo is en de kwade dagen komen, is de basis heel wankel. Want er kunnen periodes voorkomen in het leven dat een vrouw, maar ook een man, er helemaal niet naar taalt of er simpelweg niet toe in staat is. Het woord T R O U W zit in getrouwd zijn, dat is niet voor niks.
Verliefdheid wordt minder, liefde kan ook weg gaan kwijnen, maar God vraagt van ons trouw, tot de dood ons scheidt. En dat is soms meer geven dan nemen.
Jouw standpunt is zo als de "wereld" dit doet. Het gevolg is S.O.A'.s.[/quote]
Schelpje, jij bent wel heel erg vooroordelen bezig zeg! Gevolg van de `wereld` is SOA´s....
Je moet dat maar durven zeggen! Wat een hoogmoed en arrogantie!!
Nee, er zijn geen geslachtsziekten he, onder Christenen...
Wake up man, en open je ogen.
God kan wel trouw vragen (maar vertel mij eerst maar eens even waar dat staat en tegen wie hij dat heeft gezegd± alleen mensen die verliefd zijn - begeerten hebben, spelen met het woordje God om dit hun eigen verlangens te bedekken.
Ik heb nog NOOIT God horen spreken tegen mij, zoals NIEMAND dat heeft gehoord!
oh, en soms meer geven dan nemen is geen probleem. Maar om jezelf helemaal weg te geven omdat je partner gestoord gedrag - agressief is - verkracht, etc. dan is het bij elkaar blijven zeker NOOIT god zijn wil!
Voortaan maar eerst denken schelpje, voordat je wat op het net zet.