Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Pfuuh....*wordt al moe als ik dit allemaal lees...*
Maar verder wel goed hoor, dat je dat allemaal volhoudt.
kurtyo schreef:Mijn eigen uiterlijk is voor mij heel belangrijk. Ik ben er veel mee bezig, en het doet me veel. Ik ben erg onzeker en behoorlijk negatief over mezelf.
Aragorn schreef:Dat wel, maar sapdag, 3x vis, geen vlees, geen zooi, 9 uur slapen.... ik zou toch behoorlijk moeite moeten doen om dat consequent vol te houden.
tanteoranje schreef:... degene die met hem of haar trouwde kan later te maken krijgen met verminking of invaliditeit waardoor het uiterlijk schoon voor een groot deel verdwijnt. Dan is het wel heel belangrijk dat vooral liefde de basis is om het leven met die ander te delen...
Mariamagdalena schreef:Aragorn schreef:Dat wel, maar sapdag, 3x vis, geen vlees, geen zooi, 9 uur slapen.... ik zou toch behoorlijk moeite moeten doen om dat consequent vol te houden.
Ik juist niet, want ik vind het heerlijk om te slapen, vooral vroeg naar bed gaan vind ik echt fijn. En vis vind ik overheerlijk, ik zou het iedere dag wel willen eten, zalig! Vlees wil ik niet. En een sapdag moet ik gewoon doen, want bij mij in de familie zijn de meeste vrouwen dik, dus ik heb er aanleg voor. En omdat ik klein ben, lijk je al gauw dikker dan een grote vrouw. Je raakt er gewoon aan gewend als je 1 sapdag doet, iedere week op dezelfde dag, is ook leuk, want je sterkt jezelf door een zelfbeheersing in te voeren, waardoor je geestelijk en lichamelijk gezonder bent (ik doe die sapdag op aanraden van een arts) Volgens mijn dokter is het gewoon gezond om een goed gewicht te hebben, dan krijg je minder gauw allerlei kwalen. Voor mijn 35ste kon ik echt alles eten wat los en vast zat, zonder 1 gram aan te komen, maar als je ouder wordt, word je sneller dikker, en dat is overal slecht voor (hart, rug knieeen, etc)
meschianza schreef:Maar wat mij echt zorgen baart zijnde hoge en specifieke eisen voor met name vrouwen die je van alle kanten wordt opgedrongen.
Ik ben er niet gevoelig meer voor maar dat zeg niet fdat ik het vreselijk haat om er mee geconfronteerd te worden. En dat ik het erg vind om te zien wat het met vooral meiden doet.
Aragorn schreef:[
Weet dan dat bijna alle jongens die ik ken meisjes die aan die eisen voldoen niet het mooist vinden. Ik krijg zelfs de indruk dat mensen die echt 'smaak' hebben daar niet van houden, en jongens die dat niet hebben zich dan maar wel vastklampen aan zulke criteria om te beoordelen. (Of misschien ook wel om hun eigen onzekerheid te overschreeuwen.)
meschianza schreef:Maar hoe vertel je dat tienermeisjes. hoe vertel ik dat een paar van mijn klasgenoten bij wie het hun enig levensdoel is om er zo slank en sexy mogelijk uit te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten